خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

یادواره 200 شهید شهرستان فامنین برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه فامنین از برگزاری یادواره 200 شهید شهرستان فامنین در 29 بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۲۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن بهادری یکتا امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدا که با حضور امام جمعه شهرستان فامنین و جمعی از فعالان فرهنگی و مسئولین سپاه برگزار شد، اظهار داشت: یادواره شهدای فامنین در روز پنج شنبه 29 بهمن ماه سال جاری در مسجد اعظم فامنین برگزار می شود .

وی ضمن اعلام کمیته‌های برنامه‌ریزی برای هماهنگی و اجرای مراسم در این جلسه به وظایف هر کدام از کمیته‌ها اشاره کرد و برای آمادگی و ارائه برنامه‌های خاص روز مراسم گفت: همه سعی کنند با احترام به خانواده معظم شهدا از آنان برای مراسم دعوت کنند و آمادگی لازم را برای پذیرایی از مهمانان داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین افزود: عملیات فضا سازی مسجد برای برگزاری مراسم آغاز شده و نمایشگاهی برای بازدید عموم در کنار مسجد و گلزار شهدای گمنام برقرار خواهد شد تا جوانان با دستاوردهای انقلاب آشنا شده و هر چه بهتر در راستای اهداف نظام قدم بردارند و ایثار و شهادت جوانان ایران را به خاطر داشته باشند.

وی ادامه داد: همه سعی کنید نظم و آرامش برقرار باشد و کمیته ها به وظایف خود عمل کنند و اقدامات لازم را برای ارائه یک برنامه مناسب و در شأن خانواده های شهیدان و شهرستان به نمایش بگذارند.

بهادری‌یکتا گفت: باید از شهدا گفت و همواره یاد و خاطره رشادتها و ایثار جوانان را گرامی داشت چراکه شهدا چون گنج هایی در خاک کشور اسلامی ما پنهان گشته اند و ما نیازمند به گفتن از آنان هستیم تا نسل امروز بدادند و هرگز شهدا را فراموش نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات