خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان:

جبهه مقاومت و شهدای حرم باعث امنیت برای نظام و مردم شده‌اند

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) گفت: جبهه مقاومت و شهدای حرم با جانفشانی و نثار خون خود باعث امنیت برای نظام و مردم شده اند بنابراین ما با کمک به جبهه مقاومت و رزمندگان باید دین خود را به شهدای حرم ادا کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۲۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم گلریزان جبهه مقاومت در جمع بانوان همدانی اظهار داشت: به دلایلی شهادت خیلی از شهدا علنی نمی‌شد و پس از شهادت سردار رشید مدافع حرم،حاج حسین همدانی شهادت این عزیزان علنی شد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفته‌ای 7 الی 10 نفر از عزیزان ما به مقام رفیع شهادت نائل می شوند، افزود: در مقایسه با کشورهای نیجریه و افغانستان به نسبت شهدای ایرانی کمتر هستند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: از آنجا که گروه تکفیری داعش، تشیع را مشرک قلمداد می کند و اسرائیل را کافر، از بین بردن تشیع را در اولویت می داند.

وی خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: در زمان کنونی کمک به جبهه مقاومت از تهیه جهیزیه نوعروسان نیز واجب تر است چرا که مردم سوریه اکنون جور همه مردم را می کشند.

فرجی افزود: جبهه مقاومت و شهدای حرم با جانفشانی و نثار خون خود باعث امنیت برای نظام و مردم شده اند بنابراین ما با کمک به جبهه مقاومت و رزمندگان باید دین خود را به شهدای حرم ادا کنیم.

* شهدای مدافع حرم جان خود رابرای دفاع از اسلام فدا کردند

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در این مراسم گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر مدافعان حرم مبارزه نمی کردند باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم.

سرهنگ حسن برزگر با بیان خاطره ای از شهید «مرتضی ترابی کمال» افزود: شهدای مدافع حرم جان خود رابرای دفاع از کشور، ملت ، دین و انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی ضمن تشکر از پاسدارانی کهفرم کسرحقوق برای کمک به جبهه مقاومت پر کرده اند، گفت: در تمام پایگاه‌ها برنامه‌ریزی شده تا افرادی که مایل هستندبه جمع‌آوری کمک برای جبهه مقاومت بپردازند.

همسر شهید فانوسی در این مراسم معنوی به بیان خاطرات خود با شهید پرداخت و گفت: ما 9 آبان ماه 81 ازدواج کردیم و من 9 آبان 94 فهمیدم که خدا چه نعمت بزرگی را به من عطا کرده بود.

وی افزود: شهید فانوسی 14 سال در دفاع از مرزهای کشور خدمت کرد و سرانجام در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

در پایان این مراسم کمک‌های نقدی ومقداری طلا برای کمک بهرزمندگان جبهه مقاومت و مردم سوریه جمع آوری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار