خبرهای داغ:
سردار باقرزاده در یادواره شهدای گروه ابوذر نهاوند:
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما نگران وادادگان به آمریکا هستیم و پیام امروز شهدا این است که به وادادگان به امریکا و ساده‌لوحان در مقابل امریکا رأی ندهید.
کد خبر: ۸۶۳۸۶۷۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سرتیپ سیدمحمد باقرزاده ظهر امروز در یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند در مصلای این شهرستان بیان داشت: همه ما باید راه و روش زندگی شهدا را بشناسیم و با قدرت راه آن‌ها را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: گروه انقلابی ابوذر نهاوند در سال 51 در اوج خفقان ستم‌شاهی فریاد آزادی سر دادند و زمینه را برای سقوط رژیم ستم‌شاهی فراهم کردند و نام نهاوند را در تاریخ پرافتخار میهن عزیزمان برای همیشه بلندآوازه کردند.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ملت ما نخواهند گذاشت که دستاوردهای امام و شهدا خدایی نکرده از بین برود و این راه را ادامه خواهند داد که نمونه بارز پایبندی به ارمان شهدا را در راهپیمایی امسال مشاهده کردیم.

وی بیان داشت: مردم در 22 بهمن پیوندشان با ولایت و شهدا را نشان دادند که پیام این حضور را به آن‌هایی می‌گوییم که در یک موضع منفعلانه و باروحیه‌ای ضعیف دل به امریکا بستند و فکر می‌کنند که امریکا گره‌گشایی می‌کند.

باقرزاده گفت: واقعاً متأسف شدیم که یک عده‌ای هجمه کردند بر ضد سپاه که چرا شما تفنگداران امریکا را دستگیر کردید و عنوان کردند که شما می‌خواستید به پروژه ایران هراسی دامن بزنید.

وی اظهار کرد: تهمت ناجوانمردانه‌ای به سپاه زدند و گفتند که شما مثل داعش با سربازان آمریکایی برخورد کردید و آن‌ها را بازداشت کردید.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: یک اصل مهم در بخش نظامی وجود دارد که وقتی‌که یک رزمنده و سرباز با دشمن مواجه می‌شود اولین حرکتی که می‌کند باید واکنش به‌موقع و مناسبی از خود نشان دهد و به یگان بالاتر گزارش دهد.

وی بیان کرد: بر اساس همین اصل الان اگر دشمنی در مرز ما نفوذ کند باید همان‌جا به دشمن تودهنی زد چون آنجا جای تحلیل سیاسی نیست ولی متأسفانه بعضی‌ها گفتند که این آمریکایی‌ها را برخلاف عرف دیپلماتیک دستگیر کردید.

باقرزاده گفت: صحنهٔ رزم که صحنهٔ عرف سیاسی و دیپلماتیک نیست، جای بحث دیپلماسی در ژنو و وین است؛ یک رزمنده و سرباز باید در اولین حرکت دشمن را منکوب کند و اجازه تصمیم‌گیری و اقدام به او ندهد.

وی اظهار داشت: بچه‌های سپاه با اقدامات بازدارنده خود اجازه ندادند که آمریکایی‌ها ریسک کنند و بخواهند اقدامی انجام دهند و رزمندگان اسلام همان‌جا آن‌ها را زمین‌گیر کردند.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز که انتخابات نزدیک است مردم باید هوشیار و آگاه باشند و حواسشان را جمع کنند.

وی افزود: ما نگران وادادگان به آمریکا هستیم و پیام امروز شهدا این است که به وادادگان به امریکا و ساده‌لوحان در مقابل امریکا رأی ندهید.

باقرزاده در پایان عنوان کرد: مسئله نفوذ بسیار مهم است و امریکا می‌خواهد در انتخابات به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی و در افکار و ارکان نظام نفوذ کند و با واردکردن افراد ساده‌لوح و کسانی که مرعوب امریکا هستند به بدنه نظام، ضربه خود را بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات