خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند:

نقش بسیج شناخت اولویت در هر زمان و انجام وظیفه است

امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: امروز بسیجیان در مقابله با تهاجم فرهنگی، در شجره صالحین فعالیت می‌کنند و این همان نقش بسیج است که در هر زمانی اولویت کار را بشناسد و به خوبی انجام وظیفه کند.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۲۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بعد از ظهر امروز در مجمع بسیج شهرستان نهاوند با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که می‌فرماید «هر پیغمبری که آمد با امداد غیبی و ملائکه پیروز نشد اگر یارانی داشت و او را حمایت می کردند پیروز می شد»، افزود: پیغمبر خاتم(ص) اگر پیروز شد به خاطر یاران جان بر کفی بود که دفاع می کردند ولی حضرت علی(ع) در زمان خود به دلیل نداشتن یاران واقعی خانه‌نشین شد.

وی بیان کرد: براساس این آیه شریفه بسیج همان یاران و ربیونی هستند که امام را یاری کردند چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در مقابل گروهک های منافقین سینه سپر کردند در دفاع مقدس جانانه دفاع کردند و در مقابله با فتنه‌های بعد از دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

امام جمعه شهرستان نهاوند یادآور شد: امروز نیز بسیجیان در مقابله با تهاجم فرهنگی، در شجره صالحین فعالیت می‌کنند و این همان نقش بسیج است که در هر زمانی اولویت کار را بشناسد و به خوبی انجام وظیفه کند.

ویبا اشاره به ویژگی‌های بسیج بیان داشت: این آیه شریفه مهمترین ویژگی بسیج را خستگی‌ناپذیری بسیج می‌داند.

وی با تعریفی از مجمع بسیج گفت: مجمع بسیج یعنی کسانی که می خواهند سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کنند و در طول سال اولویت‌های کاری را تعیین و به بدنه بسیج اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار