دبیر سابق عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با«بسیج»:

هدف دشمنان تغییر در نظام با حذف آیات یزدی، جنتی و مصباح است

شهبازی زاده تاکید کرد: رسانه‎های غربی می‎خواهند این افراد از عرصه مدیریت نظام حذف شوند و کنار بروند تا نظام اسلامی آرام آرام، رفتار خود را دربرخورد با اشرافیت بین المللی، در برخورد با انگلیس و امریکا تغییر دهد و پیام خود در مورد استکبار و استکبارستیزی را پس بگیرد.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۹۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
حسین شهبازی زاده دبیر سابق عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج راجع به دخالت رسانه‎های غربی در انتخابات پیش‎رو کشور اظهار داشت: اظهارات جناح‎های غرب‎گرای کشور و برخی مسئولین نظام همچون وزیر امورخارجه که در یکی از نشست‎های برون مرزی درجمع خبرنگاران خارجی راجع به انتخابات ایران صحبت و بیان می‎کند اگر فلان افراد در انتخابات رای بیاورند سرنوشت انتخابات در ایران چه خواهد شد؛ دریچه را باز می‎کند تا غربی‎ها بتوانند در خصوص مسائل داخلی ما اظهارنظر بکنند.

شهبازی زاده در ادامه این مطلب افزود: طبیعتا این رفتارهای داخلی تقاضا و نوعی رفتار متقابل را از جانب آنها ایجاد می‎کند و موجب می‎شود که آنها جرأت پیدا کنند در مورد مسائل انتخاباتی داخل ایران اظهارنظر بکنند؛ ازین رو بذری که برخی افراد و جریان‎ها آن موقع کاشته‎اند ما اکنون درو می‎کنیم.

این فعال دانشجویی در چرایی اظهارات بی بی سی مبنی بر تلاش جهت عدم حضور آیات عظام؛ یزدی، جنتی و مصباح گفت: برخی چهره‎ها مثل این افراد علمدار مبارزه با استکبارستیزی در جهان محسوب می‎شوند؛ لذا طبیعی است که رسانه‎های متصل به اشرافیت بین المللی چون بی بی سی برایشان ناگوار است که آنها در کشور مرکز توجه کشور باشند و در انتخابات مجلس خبرگان مجدد انتخاب شوند.

شهبازی زاده در ادامه این مطلب عنوان کرد: وقتی  این رسانه‎ها می‎گویند فلان افراد نباشد؛ منظور آنها فقط آن فرد نیست بلکه آن تفکری است که 37 سال پس از انقلاب نیز هنوز به آن پایبند هستند.

دبیر سابق عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه تاکید کرد: ازین رو می‎خواهند این افراد از عرصه مدیریت نظام حذف شوند و کنار بروند تا نظام اسلامی آرام آرام، رفتار خود را دربرخورد با اشرافیت بین المللی، در برخورد با انگلیس و امریکا تغییر دهد و پیام خود در مورد استکبار و استکبارستیزی را پس بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار