مسئول راهبردی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

منتقدان دولت برای ورود به مجلس شایسته‌ترند

مسئول راهبردی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه منتقدان دولت برای ورود به مجلس شایسته‌تر هستند، گفت: اهمیت مجلس آینده در این است که نمایندگان متعهد و پایبند به اصول انقلاب با نظارت بر رفتار وزیران دولت، اهداف چشم انداز 20 ساله کشور را تحقق ببخشند.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۲۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ایوب حضرتی امروز در مجمع بسیج شهرستان نهاوند که در کانون بسیج نهاوند برگزار شد با اشاره به شاخص‌ها و معیارهای فرد اصلح از نظر امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار کرد: انتظار مردم از نمایندگان آینده مجلس شورای اسلامی نظارت بر رفتار دولت به خصوص پافشاری بر اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط دولت یازدهم است.

وی با اشاره به انحرافات برنامه‌ای در دولت، منتقدان دولت را برای ورود به مجلس شایسته‌تر دانست و تأکید کرد: اهمیت مجلس آینده در این است که نمایندگان متعهد و پایبند به اصول انقلاب می‌توانند با نظارت بر رفتار وزیران دولت، اهداف چشم انداز 20 ساله کشور را تحقق ببخشند.

مسئول راهبردی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: حضور مردم در انتخابات تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خطرنشان کرد: انتخاب آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در هفتم اسفند مشت محکمی بر دهان استکبار ودشمنان انقلاب و نظام خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار