خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان:

هاشمی با مرز بندی شفاف و روشن از انگلیس برائت بجوید

حجت الاسلام محمد رضوی‌راد گفت: هاشمی و افرادی که نام آنها در لیست مورد حمایت انگلیس آمده با مرز بندی شفاف و روشن از انگلیس برائت بجویند.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۵۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

حجت الاسلام محمد رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: هاشمی با مرز بندی شفاف و روشن از انگلیس برائت بجوید.

وی افزود: باتوجه به اعلام حمایت انگلیس و رادیو بی بی سی از لیست هاشمی رفسنجانی لازم است هاشمی و افراد معرفی شده آن لیست تکلیف خود را معلوم کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: افرادی که نام آنها در لیست آمده نیز باید اعلان برائت از انگلیس داشته باشند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، انگلیس به ملت ما خیانت کرده است، ادامه داد: امروز که عده‌ای مورد طمع دشمن واقع شده‌اند بر آنها لازم است از روباه پیر برائت بجویند و دامن خود را از این ننگ پاک کنند والا مطرود مردم خواهند شد و در پیشگاه خدا و شهدا و امام(ره) شرمنده خواهند بود.

رضوی‌راد اضافه کرد: هر جریان یا گروه یا فردی که مورد حمایت دشمنان به ویژه انگلیس قرار بگیرند مورد نفرت ملت انقلابی ایران خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار