خبرهای داغ:
سردار آذرنوش در مجمع بسیج ورزشکاران همدان:

باید مراقب نفوذ از پشت لبخند دشمنان باشیم/ مشکل ما در اقتصاد مدیریت درونی است

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان اینکه دشمن درجه یک ما آمریکا و صهیونیست است، گفت: باید مراقب نفوذ از پشت لبخند دشمنان باشیم.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۸۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار داود آذرنوش در مجمع بسیج ورزشکاران همدان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: در کشور ایران قریب 300 هزار شهید داریم که از این شهدای بزرگوار 5 هزار شهید ورزشکار شناسایی شده و آثار و وصیتنامه و زندگینامه آنان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، افزود: کشور ایران با وجود رهبری بصیر و آگاه و مردم همیشه در صحنه، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در صدر اسلام مردمی فهیم به مانند این مردم وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور عنوان کرد: تصویری که ما از رهبری داریم سیره و منش پیامبر بزرگوار اسلام(ص) است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که ما دو اسلام بیشتر نداریم، اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، گفت: اسلام آمریکایی این است که صهیونست‌ها در رأس و آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند.

آذرنوش بیان داشت: اسلام آمریکایی به دنبال قتل عام مردم کشورها و بهره‌برداری از سرمایه‌های کشورها و به نوعی به فلاکت کشیدن آنان است.

وی تصریح کرد: امروز آنچه در منطقه خاورمیانه و آفریقا بروز کرده و مسلمانان و سنی‌ها را به جان یکدیگر انداخته، همان استکبار آمریکایی است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان اینکه دشمن درجه یک ما آمریکا و صهیونیست است، اظهار کرد: باید مراقب نفوذ از پشت لبخند دشمنان باشیم.

وی ادامه داد: مردم ایران همیشه محافظ و مدافع خون شهدا بوده و هستند آنان هیچ‌گاه جنایاتی را که آمریکایی‌ها تاکنون نسبت به کشور ایران داشته‌اند، فراموش نمی‌کنند.

آذرنوش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: مردم ما شایسته این هستند که جوانانشان به اشتغال برسند و عرصه بین‌الملل و دنیا بداند که مردم ایران بسیار بزرگ است.

وی ابراز داشت: چطور می‌شود که ما در موضوعات موشکی که فرآیند بسیار پیچیده و مشکلی دارد به آن می‌رسیم ولی در زمینه‌های اقتصادی که پیچیدگی‌های ساده‌ای دارد نمی‌رسیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تصریح کرد: ما توان آن را داریم در عرصه دفاع نظامی و عرصه‌های مختلف سطح خود را بالا ببریم بنابراین مشکل ما در عرصه اقتصاد مدیریت درونی است و باید آن را اصلاح کنیم.

در پایان این برنامه از ورزشکاران استان همدان تقدیر به عمل آمد و ذاکر اهل بیت(ع) آقای فریدی قهرمان جودو آسیا و جهان مداحی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار