خبرهای داغ:
حجت الاسلام نبویان:

برائت از بیگانگان وظیفه همه است

طبیعتا هر کسی که مورد تایید سران کفر قرار گیرد حتما مغبوض این ملت خواهد بود و رائت از بیگانگان وظیفه همه است.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۹۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مجلس شورای اسلامی درباره لیست انگلیسی گفت: حمایت از انقلاب، کشور و رهبری دفاع از ارزش‌های اسلامی و منافع ملت است و طبیعتا هر کسی که مورد تایید سران کفر قرار گیرد حتما مغبوض این ملت خواهد بود.

نبویان با توجه به عدم اعلام برائت این جریان ادامه داد: برائت از بیگانگان وظیفه همه است و همانطور که امام و مقام معظم رهبری فرمودند، اگر دشمن از شما حمایت کرد حتما در کارهای شما اشکال وجود دارد.

وی با اشاره به آیه از قرآن در ارتباط با دشمنان بیان کرد: باید بغض دشمنان نظام را در دل داشت و اگر آنها از شما تعریف کردند وظیفه‌تان اعلام برائت از دشمنان است و ما از کسانی که اعلام برائت نکردند ناراحتیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد لیست 5 + 30 افزود: در مقابل لیست اصولگرایان دادن یک لیست دیگر مضر اسلام و منافع کشور است و این لیست قشر مذهبی نیست.

نبویان درباره حمایت انگلیس از لیست اصلاح‌طلبان و آقای هاشمی بیان کرد: دشمن با هر کس که بتواند راحت کنار بیاید از آنها حمایت می‌کند و اصلاح‌طلبان و هاشمی رفسنجانی باید صریحا بگویند که از قرابت، نزدیکی و اهداف مشترکی با انگلیس ندارند اعلام برائت کنند و اگر دارند تکلیف مشخص است.

وی درباره خطرات مجلس دولت ساخته تصریح کرد: اگر مجلس توسط دولت تشکیل شود هیچ‌گونه نظارت قانونی که باید بر دولت وجود داشته باشد، به وجود نمی‌آید و ضرورت دارد برای دفاع از منافع مردم مجلس به نظارت اجرای قوانین بپردازد در غیر این صورت مجلس قوانینی را تصویب می‌کند که مطلوب دولت شود و منافع ملت را تامین نکند.

حجت الاسلام محمود نبویان درباره طرح‌ برجام 2 که توسط دولت و اصلاح‌طلبان برای مسائل اقتصادی و فرهنگی بیان شده، گفت: برجام یک خسارت بزرگی به منافع ملت وارد کرد و روحانی باید خسارت‌های وارد شده را حل کند و برجام 2 پیش‌کش بماند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اعلام لیست خبرگان توسط هاشمی بدون اطلاع اعضای داخلی لیست گفت: یکی از بداخلاقی‌ها همین است و باید از هاشمی پرسید چرا بدون اجازه، این افراد را در لیست قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار