خبرهای داغ:
13 اسفند ماه؛

یادواره شهدای شلمچه در همدان برگزار می‌شود

دبیر ستاد یادواره شهدای شلمچه، حماسه کربلای 5 و جمعی از شهدای همدان گفت: یادواره شهدای شلمچه، حماسه کربلای 5 و جمعی از شهدای همدان روز پنج شنبه 13 اسفندماه در همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۴۴۹۱۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید ملونی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: یادواره شهدای شلمچه و کربلای 5 از سال 1366 همه ساله برگزار شده و امسال نیز شاهد برگزاری این یادواره در همدان خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امروز فضیلت زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا بدون شک، امری مهم و با ارزش است و هرآنچه که امروز داریم؛ همه از برکت خون پاک شهدا است.

دبیر ستاد یادواره شهدای شلمچه، حماسه کربلای 5 و جمعی از شهدای همدان تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ملت ایران، مرهون و مدیون خون پاک جوانانی است که در هشت سال دفاع مقدس با از خود گذشتگی و ایثار نشان دادند که دنیای استکبار به هیچ وجه قدرت مقابله با ملت بزرگ ایران اسلامی را نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم در روز پنج شنبه 13 اسفندماه سال جاری با حضور خانواده های معزز و معظم شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف و ولایت مدار دارالمومنین همدان از ساعت 15 تا 17 در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات