خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ خبر داد

فعالیت و بازرسی اکیپ‌های بهداشتی در ایام نوروز

رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ با اشاره به بازرسی‌ها گفت: اکیپ‌های معین شده در طی برنامه با مشخص شدن حوزه فعالیت، بازرسی‌های خود را در ایام نوروز انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۳۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حسن بهرامی امروز در پیاده‌روی داوطلبین با مسئولین ادارت به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: هدف از برگزاری پیاده‌روی ایجاد نشاط، شادابی و توسعه فرهنگ ورزش همگانی است.

وی پیاده‌روی را بهترین ورزش برای تمامی سنین که در واقع اولین فعالیت فیزیکی انسان از بدو تولد است، گفت: ورزش کردن برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سلامت روحی و جسمی ضروری است و فعالیت‌های ورزشی در کمترین زمان با بهره‌گیری از حداقل امکانات انجام می گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به اینکه تمامی متخصصین بیمارستان برای خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز آماده هستند، تصریح کرد: اوژانس بیمارستان امام رضا(ع) نیز به دلیل افزایش کاری، مسافرین و مراجعین تعداد پرسنل در ایام نوروز افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص بازرسی مراکز حساس و اماکن عمومی حساس از جمله تالار، سویت‌های اقامتی و رستوران‌های بین راهی گفت: این مراکز به دلیل امکانات دهی به مسافرین بسیار حساس و در معرض خطر است و اگر شرایط بهداشتی رعایت نشود آلودگی ثانویه پیدا می‌کند.

بهرامی با اشاره به بازرسی‌ها خاطرنشان کرد: اکیپ‌های معین شده در طی برنامه با مشخص شدن حوزه فعالیت، بازرسی‌های خود را در ایام نوروز انجام می‌دهند.

وی در بحث فوریت های پزشکی 115 که علاوه بر خدمات رسانی در ایام سال گفت: با افزایش ترددها در ورود به استان چادر سلامت در پایگاه جاده روعان برقرار می شود که ضمن استقبال از مسافرین، خدمات مورد نیاز در حوزه اوژانس نیز ارائه شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: در مسیرهای اصلی شهرستان و ورودی های شهر، پرسنل فوریت‌های پزشکی با اهدای بروشورهای آموزشی در حالت آماده‌باش هستند.

وی در پایان در خصوص هر گونه شکایات از مراکز خاطرنشان کرد: مردم شکایات بهداشتی خود را با 1490 و یا 190 به اطلاع مرکز پاسخگویی سلامت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (فوریت‌های سلامت محیط) برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات