سارا عرفانی در گفتگو با «بسیج»:

کم کاری مسئولان در حوزه فرهنگی مشهود است

این نویسنده جوان گفت: مسئولان فرهنگی باید برنامه های مدون برای تربیت نویسندگان خوب و کتاب های مفید داشته باشند ولی تا به حال برنامه ریزی های خوبی صورت نگرفته است مسئولان باید در این زمینه ها کارهای عملی تر انجام دهند در حالی که شاهد کم کاری در حوزه فرهنگ از سوی مسئولان مربوطه هستیم.
کد خبر: ۸۶۴۶۹۶۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
سارا عرفانی نویسنده جوان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: مسئولان باید توجه بیشتری در خصوص مجوز کتابها داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمی توان شور و اشتیاق جوانان برای خواندن برخی کتابها را کتمان کرد افزود: این مسئولان فرهنگی هستند که باید از منتشر شدن کتابهای غیر اخلاقی جلوگیری کنند.

عرفانی ادامه داد: مسئولان فرهنگی باید برنامه های مدون برای تربیت نویسندگان خوب و کتاب های مفید داشته باشند ولی تا به حال برنامه ریزی های خوبی صورت نگرفته است.

این نویسنده اظهار داشت: 37 سال از انقلاب می گذرد ولی روی بعضی از موارد که دست می گذاریم بسیار ضعیف عمل کرده ایم به عنوان مثال شخصیت ماندگار در کتابها برای کودکان نداریم و فرزندان ما به شخصیت های خارجی علاقه مند می شوند.

عرفانی تصریح کرد: کلاسهای داستان نویسی برای علاقه مندان بسیار مفید می باشد و مسئولان باید در این زمینه ها کارهای عملی تر انجام دهند در حالی که شاهد کم کاری در حوزه فرهنگ از سوی مسئولان مربوطه هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار