19 اسفند ماه؛

یادواره «سرباز روح الله» در نهاوند برگزار می‌شود

دبیر یادواره سرباز روح الله گفت: یادواره «سرباز روح الله»، گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان همدان و شهید حسن خزائی از شهدای دفاع مقدس، در بخش خزل نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۶۴۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

به خبرگزاری بسیج از همدان، نوراله تکلو با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال حماسه و ایثار اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و محافل خاطره‌گویی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا امروز به عنوان یک اصل در جامعه تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: جوانان باید با حضور در این محافل با مسیر زندگی شهدا آشنا شوند و با شناخت راه درست ادامه دهنده خون پاک و مطهر شهدا باشند.

دبیر یادواره سرباز روح الله با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «شهدای مدافع حرم رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر جلویش گرفته نمیشد، باید در داخل با او می جنگیدیم و در غربت به شهادت رسیدند»، یادآور شد: همه ما امروز مدیون و مرهون کسانی هستیم که در دفاع از اسلام و حرم حضرت زینب سلام الله علیها به شهادت می رسند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم روح تازه ای به جامعه ما بخشیده اند و این شهدا در پیشگاه خداوند متعال عظیم و بزرگ هستند.

تکلو تصریح کرد: اگر فرهنگ شهادت در جامعه ما جاری شود یقینا بسیاری از ناهنجاری های احتماع نیز برطرف خواهد شد و اگر ما با آرمان شهدا آشنا شویم و خود را به آن ها نزدیک کنیم به نحوی مشکلات و انحرافات متعددی را از خود دور خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیت و آرامش در ایران اسلامی حاکم است به حتم به برکت خون پاک شهدای دفاع مقدس و هم چنین شهدای مدافع حرم است.

دبیر یادواره سرباز روح الله تاکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس انبساط عاشورا بوده و دفاع مقدس درک ما را نسبت به عاشورا به یقین تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه یادواره «سرباز روح الله»، گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان همدان و شهید حسن خزائی از شهدای دفاع مقدس، در بخش خزل نهاوند برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 19 اسفند ماه در مسجد امام سجاد (ع) روستای بره‌فراخ از توابع بخش خزل شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار