خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تأکید کرد

بسیج مردم برای دفاع در جنگ فرهنگی و موج نفوذ در کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: امروز ملت ایران باید با تبعیت از ولایت برای دفاع در جنگ فرهنگی و موج نفوذ در کشور بسیج شوند و عمارگونه فعالیت کنند.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۹۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمود قربانی امروز در مراسم وداع با دو شهید گمنام تازه تفحص شده در نماز خانه سپاه ناحیه همدان که با حضور فرمانده، کارکنان و بسیجیان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه الزهرا(س) اولین شهیده اسلام در دفاع از ولایت است.

وی افزود: شهیدان با تأسی از حضرت فاطمه(س) به امر و فرمان رهبر خود برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی خود صف کشیدند و به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بین اینکه اولین گروهی که وارد بهشت می‌کند شهدا هستند، تصریح کرد: شهدا برای اسلام ایثار و فدا کاری کردند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه ولایت و معصومین (ع) تقدیم کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز مردم ایران اسلامی باید با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(ره) برای دفاع در جنگ فرهنگی و موج نفوذ در کشور بسیج شوند و عمارگونه فعالیت کنند تا پروژه جدید دشمن این بار نیز مانند گذشته شکست بخورد.

قربانی ابراز داشت: شهدا بالاترین درجات را در عالم دارند و همان گونه که خداوند فرموده است شهیدان زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

وی اضافه کرد: شهدا با ما قراری دارند و این قرار را می‌توان از آغاز و پایان سال که با ورود شهدا و ایام شهادت حضرت زهرا (س) عطرآگین و شهدایی و فاطمی می‌شود، پی برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: هشدار شهدا شاید این باشد که ولایت را نباید تنها گذاشت و باید در این راه تا پای جان رفت و سر از پای نشناخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار