خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

استکبار امروز هم از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد

امام جمعه نهاوند با اشاره به جایگاه والا و با عظمت شهدا گفت: امروز هم استکبار از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۸۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در گروه مهندسی رزمی امام علی (ع) ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: شهدا از جایگاه والا و با عظمتی برخوردار هستند.

وی با اشاره به شخصیت بی‌نظیر امام(ره) افزود: امام(ره) کارهای بزرگی انجام دادند و رهبری ایشان و حضور مردم باعث پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز نیز استکبار از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد، گفت: امام(ره) یک تنه با همه قدرت‌های کفر در افتادند و یکی از نویسندگان عرب می‌گوید امام (ره) شرق و غرب عالم را به لرزه در آورد و آمریکا را حقیر کرد.

وی با اشاره به عظمت امام خمینی(ره) ادامه داد: امامی با این عظمت که دنیا در برابرش احساس حقارت می‌کند می فرماید «من در مقابل شهدا و خانواده شهدا احساس حقارت می کنم».

مغیثی ابراز داشت: اینکه امام(ره) دنیا را به لرزه در آورد و توانست آن را متحول کند و دنیا در برابرش حقیر بود به سبب ارتباط با ائمه معصومین(ع) و امام زمان (عج) بود.

وی با اشاره به شخصیت والای حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: امام زمان (عج) درباره مادرش حضرت فاطمه زهرا(س) می‌فرمایند «زندگی فاطمه(س) دختر پیغمبر(ص) برای من اسوه و الگوست».

امام جمعه نهاوند با اشاره به ولایتمداری و صبر حضرت فاطمه(س) خاطرنشان کرد: اگر ما نیز می‌خواهیم خوب عمل کنیم باید مانند حضرت زهرای مرضیه(س) به وظیفه‌شناس و ولایت‌مدار باشیم چراکه با تبعیت از قرآن و اهل بیت(ع) و ولایت دچار گمراهی نمی‌شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار