خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار خبر داد

فعال شدن کشیک نظارت حفظ اراضی ویژه ایام نوروز در بهار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: جهت جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی کشیک نظارت ویژه ایام نوروز فعال شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۸۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
کشیک نظارت  حفظ اراضی کشاورزی ویژه  ایام  نوروز فعال می شودهوشنگ کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به نزدیک شدن پایان سال و ایام تعطیل نوروز اظهار داشت: در این ایام باید نسبت به متصرفان به اراضی کشاورزی و افراد سودجو و فرصت طلب توجه و نظارت ویژه معطوف داشت تا هیچ گونه فرصتی برای این گونه افراد ایجاد نشود.
وی افزود: این مدیریت در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با تعیین کشیک و نظارت ویژه در تعطیلات نوروزی مانع تجاوز افراد فرصت طلب به اراضی کشاورزی می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار یکی از اولویت های  مهم سال آتی را نظارت و پیگیری مستمر در این خصوص عنوان کرد و بیان داشت: هماهنگی و همراهی شوراهای روستایی و کشاورزان و عزم جدی در این خصوص تأثیر بسزایی در کاهش وقوع تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی کشاورزی داشته و این امرباعث کاهش تغییر کاربری های غیر مجاز  شده است.
وی  ادامه داد: باید در سال آینده با عزم راسخ و توان مضاعف در این مسیر گام برداشت و تغییرکاربری های اراضی کشاورزی را به حداقل رساند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات