مسئول اردوگاه راهیان نور شهدای مازندران در خرمشهر:

باید با تلاش مسئولین و خبرنگاران حق هفت تپه ادا شود

مسئول زائرسرای راهیان نور شهدای مازندران در اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت: کار رسانه ها و تبلیغات باید هنری و هنرمندانه و در راستای فعالیتهای راهیان نور باشد .
کد خبر: ۸۶۵۲۰۹۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر،سرهنگ پاسدار حسین حاجی با تاکید بر اینکه استان مازندران را باید از مظلومیت فرهنگی بیرون آورد تصریح کرد : کار رسانه ها و تبلیغات باید هنری و هنرمندانه و در راستای فعالیتهای راهیان نور باشد .

  مسئول اردوگاه راهیان نور شهدای مازندران در خرمشهر  در خصوص رسالت رسانه ها در معرفی هر چه بهتر و واقعی جنگ ، تلاش گروه رسانه ای را در بازیابی و سوژه یابی مهم دانست و افزود ما تبلیغاتی همانند دو کوهه در معرفی واقعی هفت تپه میخواهیم و منطقه هفت تپه می بایست با توجه به تلاش و فداکاری ارزشمند و تاثیر گذار لشکر 25 کربلا در مدت 8 سال دفاع مقدس و اقتدار کشور در جنگ سرآمد و سرلوحه باشد.

وی با بیان اینکه جوانانی که با کار هنرمندانه رسانه به فرهنگ شهیدو شهادت گرایش پیدا می کنند، برای جامعه موثر و اثر گذارند یادآور شد : تاثیر قلم، بیان،گفتار و لنز دوربین رسانه ها باعث گرایش و ماندگاری فرهنگ شهید و شهادت می شود .

حسین حاجی، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که در 8  سال جنگ تحمیلی رزمندگان لشکر خط نگهدار عملیاتی و پدافندی استان مازندران زحمات و تلاش بی نظیر و بی بدیلی از خود نشان دادند گفت متاسفانه حق فرماندهان عزیز زنده و شهید ادا نشده  و شایسته است توسط رسانه ها محقق شود .

وی از هفت تپه بعنوان منطقه مظلوم یاد کرد و دو کوهه را معرفی شده دانست و افزود: باید با تلاش مسئولین  و خبرنگاران رسانه ها حق هفت تپه ادا شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار