خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه گرگان؛

راهیان نور بهترین حرکت برای تداوم راه شهداست

راهیان نور بهترین حرکت برای تداوم این راه و میثاق با شهداست که این خود انقلاب مارا استوار تر و توان مارا برای نابودی استکبار و اسرائیل بیشتر میکند.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۷۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛مجید علایی مسئول فرهنگی ناحیه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :

یکسال کارمیکنیم خسته از مشقله های روزمره زندگی دنیایی میایم اینجا (راهیان نور)این خستگی هارو از وجودمان بیرون می کنیم.

وی درادامه با اشاره به وصیت نامه شهدا اذعان کرد : با توجه به وصیت نامه شهدا و حضرت امام (ره) توصیه ای به علما داشته اند که میفرمایند: «شماها که سالیان سال در حال تحصیل و کسب علم هستید یک بار هم وصیت نامه شهدا را بخوانید.» حال وقتی این وصیت نامه هارو میخوانیم متوجه میشویم بیش از 98 درصد وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه بوده است. این خود نشان میدهد شهدا یک خط سیری را برای ما قرارمشخص کردند. یعنی شهدا یک مقوله مهم که همان ولایت فقیه باشد را از ما خواسته اند و بر ما تکلیف کردند.

علایی در ادامه بیان کرد :نباید یادمان برود که شهدا بهترین سرمایه زندگیشان ، جانشان را در طلب اخلاص قرار دادند که این ولایت و رهبری تا ظهور حضرت حجت پابرجا بماند.حال ما باید امروز تا پای جان از وصیت شهدا عمل کنیم .

وی در توصیه ای به جوانان گفت : حال توصیه من به جوانان این است که حتی برای یک بار هم شده ازاین مشهد شهدا دیدن فرمایند، جدای از زیارتگاههای ائمه اطهار و فرزندان پاک آنها که تمام شهرها و روستاهای مارا نورانی کردند و مایه برکت کشور ما هستند ، اینجا هم کربلایی دیگر است که اگر خاک اینجا را بو کنید بند دلتان به اینجا گره خواهد خورد.

مسئول فرهنگی ناحیه گرگان همچنین خاطر نشان کرد : دشمنان اسلام با تمام قوا حجمه وارد کرده و شهدا را تحت الشعاع قرار داده و یا در تلاش برای نابودی فرهنگ شهدا هستند که ما جوانان انقلابی باید چشممان به لب های رهبر معظم انقلاب باشد که میفرماید زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

مجید علایی در پایان بیان کرد :عزیزانی که امروز در آرزوی شهادت هستند این بهترین راه است که نگذاریم آرمان شهدا از بین برود ، سپس نتیجه خواهیم گرفت راهیان نور بهترین حرکت برای تداوم این راه و میثاق با شهداست که این خود انقلاب مارا استوار تر و توان مارا برای نابودی استکبار و اسرائیل بیشتر میکند و بهترین آرزوی من در کنار شهدای گرانقدر این خواهد بود (اللهم عجل لولیک الفرج).

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار