خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه امام علی النقی (ع)گرگان؛

نگذارید سنگر های مهم کشور به دست دشمن بیفتد

از زمان پایان جنگ بیش از 30 سفر به راهیان نور جنوب و غرب داشته ام و به این کار افتخار می کنم.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۹۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ علی لطفی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :در سال 1360 به کردستان اعظام شدم که در خدمت شهید صیاد شیرازی بوده ام.

وی درادامه افزود : با توجه به عشق و علاقه ای که به امام (ره) و رهبری دارم از زمان پایان جنگ بیش از 30 سفر به راهیان نور جنوب و غرب داشته ام و به این کار افتخار می کنم و این کار را را تا زمانی که زنده ام ادامه خواهم داد وانشاالله که بتوانم جان خود را در راه این انقلاب خرج کنم.

لطفی ابراز داشت: انتظار شهدا از ما اینست که پشتیبان ولایت فقیه باشیم ، امروز با تمام رشادتهای شهدا در راه انقلاب و جنگ تحمیلی بی انصافی است که پشت ولی خود را خالی کنیم وباید تا پای جان از انقلاب و اسلام دفاع و گوش به فرمان ولی زمان باشیم زیرا چنین رهبری در کل جهان پیدا نخواهد شد .

وی اضافه کرد : جمهوری اسلامی ایران اگر پیروز شد به برکت ولایت فقیه و خون شهدا بوده که درخت انقلاب را بارور کرده است.

این رزمنده بسیجی اذعان کرد :با توجه به تجربه ای که روزی در جبهه های نبرد در کنار شهدا کسب کرده ام از همه جوانان مخصوصا بسیجیان دلاور می خواهم که در سنگر علم با تمام توان پیشروی کنند که نگذارند سنگرهای مهم این کشور به دست کسانی بیافتد که دست دوستی به دشمنان اسلام می دهند .

علی لطفی در پایان بیان کرد : بهترین آرزو در جوار شهدا این است انشاالله با یاری رهبری و به برکت خون شهدا پیش به سوی نابودی اسرائیل برویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار