زائر کربلای ایران از شهرستان بهار:

نباید برنامه راهیان نور دچار روزمره‌گی شود

زائر کربلای ایران از شهرستان بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی راهیان نور گفت: نباید اجازه داد برنامه راهیان نور دچار روزمره گی شود بلکه باید با توجه به تهدیدات دشمن برنامه‌های متناسب برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۸۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
محمد مینایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به آثار و برکات راهیان نور بر زندگی زائران کربلای ایران اظهار داشت: به طور قطع هر برنامه‌ای که در راستای یادآوری معنویات و تعالیم دینی باشد آثار زیادی خواهد داشت.

وی افزود: برنامه فرهنگی راهیان نور، افراد را با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا کرده و با تذکر و یادآوری فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه می‌کند.

این زائر کربلای ایران از شهرستان بهار تصریح کرد: داشتن دین و ایمان تنها به زبان نیست بلکه همانگونه که در قرآن آمده باید با جان و مال خود در راه دین اقدام کنیم با شهدا بودن نیز یعنی آشنایی با راه و سیره شهدا و گام گذاشتن در راهی که آنان پیمودند.

وی با بیان اینکه حضور در این سفر معنوی سعادت است، گفت: راهیان نور یک سفر معنوی و یک برنامه خودسازی است.

مینایی با اشاره به برنامه‌های اجرایی راهیان نور افزود: نباید اجازه داد برنامه راهیان نور دچار روزمره گی شود بلکه باید با توجه به تهدیدات دشمن که تغییر می‌کند برنامه‌ها متناسب برنامه‌ریزی شده و طی اردوهای راهیان نور به آنها پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی هر چه بیشتر مسئولین اجرایی راهیان نور و پرداختن به نتایج بازخوردگیری‌ها و به مرحل عمل رساندن آنها به طور قطع این برنامه فرهنگی پربارتر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار