خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

برخی از دولتمردان در اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی مقصرند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: 13 سال است که امام خامنه ای(حفظه الله) تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند اما متاسفانه توجهی به سخنان ایشان نشده و بعضي از دولتمردان مقصر هستند.
کد خبر: ۸۶۶۱۱۲۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

حجت السلام والمسلمین ارمغان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 13 سال است که امام خامنه ای(حفظه الله) تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند اظهارداشت: متاسفانه توجهی به سخنان ایشان نشده و بعضي از دولتمردان مقصر هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: هر جامعه اي كه به سخنان رهبر و مولاي خود توجه نكنند در هر موضوعي ضربه خواهند خورد.

وی ادامه داد: از عظمت امام و رهبر هيچ كم نمي شود كساني كه اميرالمومنين را خانه نشين كردن خود به جامعه ضربه زدن و از عظمت حضرت علي(ع) هيچ كم نشد.

وی با بیان اینکه نفوذ يكي از شگردهاي مهم جنگ نرم مي باشد كه دشمن تلاش دارد از طريق اقتصاد وارد شود، افزود: براي جلوگيري از نفوذ دشمن، اقتصاد مقاومتي بهترين راه كار است كه امام خامنه اي به آن تاكيد دارند بايد تلاش كنيم جامعه را هوشياركنيم و از نفوذ جلوگيري كنيم.

ارمغان تاکید کرد: متاسفانه مسئولان ما كمتر به فرمايشات امام خامنه اي(حفظه الله) و توان داخلي درمباحث اقتصاد مقاومتي توجه دارند وتاكيد برغرب مي كنند زیرا بعضي مسئولان ما اعتقاد درستي به مباني و ارزشهاي اسلامي ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت زیرکوه با اشاره به اینکه اسلام تاكيد بر توان مسلمانان ومبارزه با فقر دارد، افزود: تاكيد اسلام ومعارف اسلام بر اين است كه ما بايد خود مردم را به صحنه بياوريم و هر كجا مردم وارد شوند پيروزي خواهد بود.

انتهای پیام/ 10165

ارسال نظرات
پر بیننده ها