خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان:

انقلاب اسلامی و مرزهای استراتژیک ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی است

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ودفاع از امنیت ملی گفت: انقلاب اسلامی و مرزهای استراتژیک ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی بوده و ما باید از داشته‌های خود صیانت کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۰۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این روز فرصتی برای بیعت مجدد ارتشیان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا است.

وی با بیان اینکه این روز یادآور خاطرات خوبی برای ارتشیان است، افزود: نامگذاری این روز از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی علیرغم جو حاکم در زمان پیروزی انقلاب مبنی بر حذف ارتش، یادآور ایمان، تعهد نیروهای ارتشی و اعتماد رهبری و مردم به فرزندانشان در این نهاد است .

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان این روز را نقطه عطفی در ارتش دانست و گفت: با آغاز 8سال دفاع مقدس ارتش با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل تعهد خود را به انقلاب و مردم ثابت کرد ه و نشان داد که نیرویی برخاسته از بطن انقلاب بوده که هم اکنون نیز برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن آماده جانفشانی است .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: به فرموده ایشان ارتش‌ها در جهان به دو دسته تقسیم می شوند بنابراین برخی ارتش‌ها با وجود داشتن امکانات و تجهیزات به روز دنیا تزئینی بوده که همانند ارتش عربستان برای حفظ حکومتها ایجاد شده‌اند و دسته‌ای دیگر نیز نیروهای عملیاتی بوده و علی رغم زبده بودنشان در صورت شکست و یا در مواجه با مشکلات از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

بیدادی در ادامه با تشریح ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: به فرموده فرماندهی معظم کل قوا ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی منحصر به فردی است که موجب می شود علاوه بر اینکه از نظر عملیاتی کار آمده بوده و به پیشرفته‌ترین سلاح ها مجهز می‌باشد در بعد دینی نیز دارای انگیزه‌ای قوی بوده که از مهم ترین عوامل حمایتی در نیروهای مسلح به شمار می آید.

وی با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت ملی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و مرزهای استراتژیک ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی بوده و ما باید از داشته‌های خود صیانت کنیم.

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه ارتش در مسیر ارتقا توان رزمی و بعد ایمانی خود آنچنان گام برداشته که لرزه به پیکر دشمن انداخته است، اظهار داشت: اقدامات نیروهای مسلح موجب شده توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و سطح جهان بالا رود.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز سیاسیون ما با دستان پر از حقوق مردم دفاع می‌کنند به دلیل خدمات، توان و انگیزه نیروهای مسلح است.

بیدادی افزود:صی اگر به توانایی‌ها و داشته های خود اتکا کنیم پیروز خواهیم بود چراکه ما با رصد اتفاقات منطقه خود را به روز کرده و دارای تجربیات ارزشمند، جوانان مومن، انقلابی و پا به رکابی هستیم که زمینه پیشرفت در کشور را مهیا می‌سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات