خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

ارتش جمهوری اسلامی صلح‌آفرین و امنیت‌آفرین است

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه با هیچ کشوری جنگ نداریم و هیچ گاه، شروع‌کننده جنگ نیز نبودیم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی هدایت‌گر، صلح‌آفرین و امنیت‌آفرین است.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۱۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طهمحمدی امروز در جمع کارکنان ارتش با بیان اینکه قدم‌های نیروهای مسلح همیشه در راستای ترویج دین خدا و دفاع از امت اسلام ثابت‌قدم و استوار است، بیان داشت: برکات انقلاب و نظام از محاسبه بیرون است و باید شکرگزار باشیم که نیروهای مسلح، مقتدر، ارزشی در ایران در حال فعالیت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، ارتش ایران سر سوزنی به مردم بی‌سلاح و بی‌دفاع عراق ظلم نکرد، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی هدایت‌گر، صلحآفرین و امنیتآفرین است.

وی با بیان اینکه با هیچ کشوری جنگ نداریم و هیچ گاه، شروع‌کننده جنگ نیز نبودیم، افزود: در دین مبین اسلام به دفاع توصیه شده بنابراین با تمام قوا و تجهیزات، از اسلام و کشورمان دفاع خواهیم کرد.

محمدی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب عده‌ای از امام (ره) خواستند، ارتش را منحل کند، اما ایشان نپذیرفتند، گفت: ارتش بعد از انقلاب یکی از بازوان اصلی دفاع از نظام بوده است.

وی آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود را ارتش‌های شیطانی دنیا خواند که برای رسیدن به اهداف خود بر سر مردم بیگناه و مظلوم آتش می‌ریزند و گفت: باید همواره یاریگر مظلوم و دشمن ظالم بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه خداوند کسانی را که با قدم‌های استوار در راه خدا تلاش می‌کنند دوست دارد، افزود: رزمندهای که در راه خدا جهاد می‌کند، زمینهساز ترویج دین اسلام و صلح در جامعه را فراهم میکند.

وی هدف انسان‌های مؤمن و شرافتمند را تحقق اهداف الهی دانست و ادامه داد: انسان‌های کافر در راستای اهداف شیطانی می‌جنگند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات