معاون ایمنی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

هدف دشمن ترویج فرهنگ نامشروع غرب در جوامع اسلامی است

معاون ایمنی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دشمنان اسلام با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه فضای مجازی و اینترنت در پی ترویج فرهنگ نامشروع غرب در جوامع اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۲۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش بصیرت و آگاه‌سازی خانواده‌های کارکنان سپاه امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در محل مجتمع انصار برگزار شد.

معاون ایمنی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم هدف از اجرای همایش را توجیه و آگاه‌سازی خانواده‌های کارکنان سپاه دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره از طریق سیستم‌های رسانه‌ای به دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند.

محمدرضا عزتی افزود: دشمنان اسلام با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه فضای مجازی و اینترنت در پی ترویج فرهنگ نامشروع غرب در جوامع اسلامی هستند.

وی ابراز داشت: دشمنان به طور مستقیم با ابزارهایی که در دست دارند، بنیاد خانواده‌های اسلامی را نشانه گرفته و درصدد فروپاشی آنها هستند.

معاون ایمنی سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: ارتقاء آگاهی‌های ایمنی و اقدامات تأمینی خانواده‌ها و فناوری‌های نوین و تهدیدات فضای سایبری و مجازی از اهداف دیگر این برنامه است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار