خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر خبر داد
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر با بیان اینکه تعداد فرزندان تحت حمایت طرح محسنین در شهرستان ملایر یک هزار و 152 نفر هستند، گفت: 640 نفر در سال گذشته تحت حمایت این طرح قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۲۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

علی کولیوند در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر 7 هزار و 486 حامی از یک هزار و 76 یتیم این شهرستان حمایت می‌کنند ، اظهار داشت: در سال گذشته واحد اکرام و ایتام این نهاد مقدس تعداد یک هزار و 390 حامی جذب کرده است.

وی تعداد فرزندان تحت حمایت طرح محسنین را یک هزار و 152 نفر عنوان کرد و افزود : 640 نفر در سال گذشته تحت حمایت این طرح قرار گرفته اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر بیان داشت: در سال گذشته حامیان اکرام مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به ایتام محروم و نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های حامیان و خیرین نیک اندیش و با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص) تصریح کرد: کسی که مخارج یتیمی را بر عهده گیرد و او را سرپرستی کند تا اینکه آن یتیم از او بی نیاز شود، خداوند او را داخل بهشت می‌برد.

گفتنی است؛ فرزندان تحت حمایت طرح محسنین کسانی هستند که والدین آنان به علت بیماری و از کار افتادگی قادر به تامین مخارج فرزندان خود نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات