استریو گروه تلویزیونی سپاه کربلا در مازندران راه اندازی شد

در آستانه گرامی داشت هفته عقیدتی در سپاه، استریو ضبط گروه تلویزیونی سپاه کربلا در ستاد سپاه مازندران راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۰۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
خبرگزاری بسیج مازندران،  سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه کربلا قبل از ضبط اولین برنامه گروه تلویزیونی سپاه کربلا در استریو شهدای مدافع حرم سپاه کربلا گفت:  بحول و قوه الهی و حسن توجه ویژه سردار بابایی  و حجه الاسلام والمسلمین غلامی فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا و پیگیری مسئولان و همکاران پس از شکل گیری گروه تلویزیونی سپاه، استریو شهدای مدافع حرم  در ستاد این سپاه  برای ضبط برنامه های این نهاد مقدس در مازندران آماده گردید.
رضایی با توجه به اهمیت موضوع رسانه، تبیین برنامه ها و شعائر بنیادی نظام مقدس  را از طریق رسانه تلویزیون موثر تر برشمرد و گفت: خلاء ناشی از تبیین اهداف و برنامه های تدوین شده  انقلابی و ارزشی برای ترویج فرهنگ راستین و اصیل اسلامی ما را برآن داشت تا با راه اندازی این گروه ضمن تبیین اهداف انقلاب اسلامی، عملکرد های خدماتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، سیاسی و ... را با هدفگزاری مناسب ضبط و تدوین نموده و با همکاری بسیار خوب صدا و سیمای مرکز استان آنرا  پخش نمائیم.
  ضبط برنامه های متنوع اعم از مصاحبه و مستند و ... در قالب برنامه اقتدار 25 بمدت نیم ساعت در هفته  در استریو شهدای مدافع حرم  ستاد سپاه کربلا آماده شده و  با همت صداو سیما بروی آنتن می رود .
  استریو شهدای مدافع حرم که با همت گروه تلویزیونی و مجموعه روابط عمومی سپاه کربلا عملا کارش را از ششم اردیبهشت با ضبط مصاحبه با فرمانده سپاه کربلا شروع کرد، قرار است بمناسبت زاد روز فرخنده امام حسین(ع) و روز پاسدار طی آئینی با حضور خبرنگاران استان و مسئولین بصورت رسمی افتتاح شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار