خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان خبر داد

برگزاری مجمع هم‌اندیشی نخبگان شهرستان تویسرکان

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان از برگزاری نخستین مجمع هم اندیشی نخبگان شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۲۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مرتضی اردلان اظهار داشت: مجمع نخبگان شهرستان تویسرکان با هدف تحکیم وحدت بیشتر در بین نخبگلن شهرستان با هر سلیقه و گرایش سیاسی و تنها با رویکرد پیشرفت و توسعه شهرستان تویسرکان در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فلرهنگی، علمی و اجتماعی با نگاه ویژه به شعار سال تشکیل می شود.

وی بیان کرد: اولویت اصلی این برنامه ها در حقیقت شناسایی و رفع موانع و مشکلات اشتغالزایی و تولیدات شهرستانی با ارائه راهکارهای ابتکاری و نو ازسوی نخبگان عرصه های مختلف خواهد بود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان افزود: مجمع نخبگان میدانی برای تمرین سعه صدر و بالارفتن سطح تحمل افراد، پذیرش نفدهای منصفانه و بهره گیری از افکار، ایده های صاحب نظران است.

وی تصریح کرد: در حقیقت این مجمع محلی است که نخبگان ایده‌های قابل اجرا ارائه و نقدها منصفانه خواهند داشت و قرار بر آن است مسئولان با تواضع، سعه صدر، مستمع و پذیرای این ایده ها و نقدها باشند.

اردلان عنوان کرد: نخبگان مجمع حاضر متشکل از طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، قاریان، صاحب نظران فرهنگی و علمی، کارآفرینان، ورزشکاران، هنرمندان، حقوقدانان و بازرایان و اصناف هستند.

وی با بیان اینکه نخستین مجمع هم اندیشی نخبگان شهرستان تویسرکان با حضور اعضاء خود و مسئولان برگزار می شود، گفت: بنا بر آن است تا با صلاحدید اعضاء در هر بازه زمانی دو ماهه این مجمع در راستای پیگیری مطالبات نخبگان و مردم با رویکرد توسعه شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات