نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

نهادینه کردن مدیریت مصرف از ارکان اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم قزوین گفت: یکی از ارکان مهم در اقتصاد مقاومتی مدیریت مصرف است که باید به آن توجه خاصی شود، یعنی از اسراف در مصرف اجتناب کنیم، درواقع مدیریت مصرف به تمامی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و آحاد جامعه مرتبط می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۹۵۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نام امسال را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برگزیده‌اند؛ وظیفه تک تک افراد در کشور است که به ابعاد مختلف آن بپردازند، مسئول و غیر مسئول هم ندارد.

 

وی ادامه داد: یکی از ارکان مهم در اقتصاد مقاومتی مدیریت مصرف است که باید به آن توجه خاصی شود یعنی از اسراف در مصرف اجتناب کنیم، درواقع مدیریت مصرف به تمامی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و آحاد جامعه مرتبط می‌شود.

 

نماینده مردم قزوین با بیان اینکه اگر بتوانیم مصرف را مدیریت کنیم در شرایط کنونی گام بسیار موثری برای پیشرفت کشور برداشته‌ایم، گفت: به نظر بنده این موضوع اگر در جامعه نهادینه شود به راحتی توطئه‌های دشمن را شکست می‌دهیم.

 

حسینی، با اشاره به تولیدات داخلی و خوداتکایی در جامعه تصریح کرد: تکمیل کننده مدیریت مصرف در اقتصاد مقاومتی بالا بردن تولیدات داخلی در کشور است که می‌توان با تجمیع این دو مورد به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کرد.

 

وی تصریح کرد: اگر این در جامعه جا بیوفتد که همه بدون استثناء از کالاهای داخلی مصرف کنند و یک نه بزرگ به کالاهای خارجی و مارک‌دار بگویند بی‌شک ما مثل همیشه پیروز میدان خواهیم بود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: باید به معنای واقعی به یک اقتصاد مقاوم برسیم یعنی داشتن یک اقتصاد محکم و استوار تا هر‌گاه در معرض توطئه دشمن قرار گرفتیم برایمان مهم نباشد.

 

حسینی در پایان گفت: هر کس در جامعه باید بداند که در قبال این شرایط در کشور وظیفه‌ای سنگین دارد و باید گام‌هایش را در مسیر اقتصاد مقاومتی بردارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار