خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

کار معلم و مربی انسان‌سازی و اندیشه‌سازی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کار معلم و مربی انسان‌سازی و اندیشه‌سازی است، گفت: اگر معلم و مربی به وظیفه خطیر خود عمل نکنند، صدها و هزاران فکر و اندیشه خراب می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۶۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد امروز در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه ملایر با اشاره به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و سالگرد شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم اظهار داشت: ماه رجب یکی از بهترین ماه‌ها و ماه بخشش گناهان است.

وی با اشاره به شغل معلمی بیان داشت: معلمی وظیفه‌ای الهی است که برعهده معلمان گذاشته شده است چراکه معلمی سازندگی انسان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در جامعه سایر تخصص‌ها نیز مورد نیاز است اما یک مهندس ساختمان با یک ساختمان سر و کار دارد و اگر خراب هم شود یک سنگ و چوبی خراب شده است.

وی ادامه داد: اگر معلم و مربی آن وظیفه خطیر خود را عمل نکند، انسان خراب می‌شود و اگر یک انسان خراب شد، صدها و هزاران فکر و اندیشه خراب می‌شود اما اگر به وظیفه خود توجه کرد کارش انسان‌سازی و اندیشه‌سازی می‌شود.

رضوی‌راد گفت: معلم وقتی فکرها را پرورش داد و به راه مستقیم هدایت کرد، در واقع در مسیر و راه انبیا قدم گذاشته است و هر آنچه که خدا به انبیا می‌دهد به او نیز می‌دهد.

وی با بیان اینکه مربی اگر در راه درست حرکت کند در هر جایی که باشد، ارزشمند است از قبیل آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و... .رضوی راد اظهار داشت: اگر فکر جامعه را به سمت الهی هدایت کنیم کار بسیار بزرگی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان همچنین با اشاره به هفته کار و کارگر ابراز داشت: آن کسی که از راه درست و حلال برای خانواده کار کند مانند مجاهد در راه خداست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دلبستگی انسان‌ها به دنیا افزود: آن چیزی که مذمت شده دلبستگی به دنیا است.

رضوی‌راد با بیان اینکه ما نمی‌توانیم از دنیا جدا شویم چون وابسته‌ایم، عنوان کرد: وابستگی به عناوین نیز همان وابستگی به دنیا است، مقام، مدیریت و درجه نباید انسان را گول بزند.

وی با بیان اینکه مسئولان کار بسیار دشواری دارند و در روز قیامت باید جوابگو باشند، ادامه داد: همه مسئولین در هر جایگاهی از قبیل رئیس جمهوری، نماینده و... نوکر مردم است و باید خدمتگزار باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه فخرفروشی نشان وابستگی به دنیاست، گفت: امام خمینی(ره) برای خانواده شهدا حرف نمیزدند و می‌فرمودند آنها از ما جلوتر هستند ولی برای مسئولین سخن می‌گفتند و صحبت می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار