خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد

دوراندیشی بارزترین ویژگی‌ شخصیتی شهید مطهری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: دوراندیشی، آینده‌نگری و ایستادگی شهید مطهری در برابرمتحجرین مقدس‌مآب از بارزترین ویژگی‌های ایشان است.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۸۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت یاد شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری نقش سازنده‌ی در انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: برای تحقق اهداف والای شهید مطهری همه دلسوزان به ویژه جامعه روحانیت، مربیان عقیدتی، معلمان، متد ینین و متعهدین به نظام جمهوری اسلامی باید بصیرت‌افزایی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: شهید مطهری از معدود دین پژوهانی بود که با تسلط کامل و عمیق به دین اسلام به روشنگری در جامعه پرداخت و در برابر گروه های التقاطی و مارکسیستی ایستاد تا آنجا که وجود گرانبهای خود را در راه دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد.

وی با اشاره به آثار غنی و پربار این شهید والامقام ادامه داد: شهید مطهری الگو و اسوه کاملی برای جامعه روحانیت و معلمین است.

شیرزادی با اشاره به برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی، گفتاری و رفتاری شهید مطهری عنوان کرد: ایشان جامعیت شخصیتی، جامعیت آثار و عالم به زمانه بود و پشت کار و سخت‌کوشی بسیاری داشت.

وی ادامه داد: از دوستان و آشنایان او نقل شده که از استاد سئوال کردند چقدر در شبانه روز مطالعه دارید که شهید در پاسخ می‌فرماید تا جایی که جان در بدن دارم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: دوراندیشی، آینده‌نگری و ایستادگی شهید مطهری در برابرمتحجرین مقدس‌مآب از بارزترین ویژگی‌های ایشان است.

وی اضافه کرد:علت به شهادت رساندن استاد مطهری توسط منافقین نیز خصوصیت و ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان در برابر منافقین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات