خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه گرگان :

ایجاد پیوند محکم بین تفکرات شهید مطهری و نسل جوان

حیدری : برنامه های عقیدتی سیاسی در سپاه باید در جهت معنویت افزایی انجام شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۴۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ جناب سرهنگ علیرضا حیدری مسئول عقیدتی سپاه ناحیه گرگان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در مصاحبه با بسیج اظهار کرد : برنامه های عقیدتی سیاسی در سپاه در جهت معنویت افزایی بین نیروهای بسیج باید انجام شود.
وی درادامه اذعان کرد : برنامه های عقیدتی سیاسی در سپاه در جهت ترویج و تبیین تفکرات اهل بیت عصمت و طهارت ، ولایت فقیه و شهید مطهری در بین بسیجیان و پاسداران انجام میشود.
حیدری همچنین با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گرگان خاطر نشان کرد : برگزاری جلسات شورای تربیت و تعالی ، برگزاری مراسم هفته عقیدتی سیاسی در حوزه های مقاومت بسیج و انجام مسابقات ورزشی و دیدار و سرکشی از خانواده معزز شهدا و دیدار با علما از جمله برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در این سپاه می باشد.
مسئول عقیدتی سپاه گرگان در ادامه ابراز داشت :باید پیوند محکمی بین تفکرات شهید مطهری و نسل جوان برقرار شود ریرا امروز مشاهده می کنیم که از تفکرات این علامه بزرگوار کمتر استفاده می شود و جوانان سرگرم فضای مجازی هستند و این فضا مسلما نمی تواند نیازهای فکری جوانان ما را تامین نماید.
وی در پایان با اشاره به چند ویژگی بارز پاسداران گفت : پاسداران اعتقاد قلبی به ولایت مطلقه فقیه دارند وبا رعایت شئونات اسلامی و با آگاهی و تحلیل مسائل سیاسی روز آمادگی لازم را در برابر هرگونه تجاوز دشمن اعم از جنگ سخت و نرم را دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار