نویسنده دفاع مقدس در گفتگو با «بسیج»:

دفاع مقدس جزء سرمایه های ملی ماست

راحله صبوری گفت: اتفاقاتی که در دفاع مقدس افتاده یکی از داشته های ما است مثل نفت که سرمایه ما است این برهه از تاریخ ما در دفاع مقدس سرمایه کشور ما است.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۲۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
راحله صبوری نویسنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: کسانی که در حوزه کتاب فعالیت می کنند باید ببینند جامعه به چه سمت و سویی می رود و براساس نیازها مسائل را مطرح کنند.

نویسنده "سایه تاک" افزود: نویسندگان باید موشکافانه مسائل جامعه را بررسی کنند و کتاب بنویسند حس کنجکاوی در نوجوان و جوانی که به دنبال کشف است وجود دارد این نیاز به مرور زمان به وجود می آید و جای امیدواری دارد که این نیاز به کشف، باعث می شود که اینها به سمت کتابهای دفاع مقدس بروند تا بدانند چه اتفاقاتی در آن زمان افتاده است.

نویسنده "کوچه نقاش ها" تصریح کرد: اتفاقاتی که در دفاع مقدس افتاده یکی از داشته های ما است مثل نفت که سرمایه ما است این برهه از تاریخ ما در دفاع مقدس سرمایه کشور ما است و همه ما به عنوان فردی از این جامعه نسبت به این سرمایه حساسیت خاصی خواهیم داشت.

نویسنده "مهمان صخره ها" اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند این حساسیت را انکار کرده و نادیده بگیرد، به مرور زمان این کتابها جایگاه بیشتری در بین مردم خواهند یافت نسل جوان ما به خاطر طبیعتی که در وجودش است به سمت این کتابها می رود.

ارسال نظرات