خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

مربیان عقیدتی دیده‌بانان سپاه و بسیج هستند

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: مربیان عقیدتی سپاه و بسیج را باید همچون دیده‌بانانی دانست که رصد آسیب‌ها و خطرها برای مجموعه سپاه و بسیج را بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۹۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
مرتضی صیدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان هفته عقیدتی در سپاه اظهار داشت: استاد شهید مطهری معلم اخلاق و انسان‌ساز بود و هدف آن استاد حکیم این بود که افراد را در مسیر اسلام قرار دهد و عقیدتی نیز این هدف را دنبال می‌کند بنابراین نامگذاری هفته معلم با عنوان هفته عقیدتی در سپاه بسیار مناسب است.

وی تصریح کرد: بیش از 40 عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌ها برای هفته عقیدتی در نظر گرفته شده که در حال اجرا است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به مهمترین برنامه‌های اجرایی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار شهد مطهری، مراسم گرامیداشت یاد شهید مطهری و تجلیل از مربیان برتر در سطح ناحیه و حوزه‌های مقاومت از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری نشست سیاسی بصیرتی ویژه فرماندهان و مدیران بسیج در سطح حوزه‌ها عنوان کرد: حضور نمادین پایوران و بسیجیان در مصلی نماز جمعه، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی هنری در بین پایوران و بسیجیان و سربازان وظیفه از قبیل طناب کشی، پیاده‌روی و... نیز از دیگر برنامه‌ها است.

صیدی با اشاره به فعالیت مربیان عقیدتی ابراز داشت: در حال حاضر حدود 50 نفر مربی عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان همدان فعال هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌های اجرایی عقیدتی در طول سال بیشتر حول محور امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود تا غبار غفلت و کم اهمیتی از این فریضه و واجب فراموش شده در جامعه زدوده شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: نقش بی‌بدیل مربیان عقیدتی سیاسی برهیچ کس پوشیده نیست و این نیروهای معنوی و اعتقادی سپاه و بسیج رسالتی سنگین و خطیر را بر دوش می‌کشند.

وی ابراز داشت: باید همواره این قشر از سپاه و بسیج را همچون دیده‌بانانی دانست که رصد آسیب‌ها و خطرها برای مجموعه سپاه و بسیج را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار