خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند:

هدف استکبار جهانی تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است

امام‌جمعه نهاوند گفت: هدف استکبار جهانی از به وجود آوردن تروریست‌ها تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است و این حرکت تکفیری‌ها خدمت به آمریکا و صهیونیست‌ها است.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۹۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند بیان داشت: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد کشور است که باعث افزایش تولید و اشتغال می‌شود.

وی اظهار کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب را به‌خوبی محقق کنند تا درهرصورت بتوانیم اقتصادی شکوفا داشته باشیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: یکی از موارد و لازمه‌های اقتصاد مقاومتی جلوگیری از اسراف است که همه باید به این نکته توجه کنیم و با مصرف کالای داخلی زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کنیم.

وی بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، مبارزه با قاچاق کالا و تولید جنس داخلی از مطالبات بسیار مهم رهبر انقلاب است که مسئولان باید مدنظر قرار دهند.

مغیثی گفت: در دیدارهای اخیر رهبر انقلاب بر وجود امنیت در داخل کشور تأکید کردند و از نیروی انتظامی به دلیل وجود امنیت در جامعه تشکر کردند که این نشان‌دهنده مهم بودن امنیت به‌عنوان زیربنای سایر مسائل است.

وی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و هوشیاری همه نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی، کشور هم‌اکنون در شرایط امنیتی بسیار مناسبی قرار دارد و این در حالی است که منطقه ما در شرایط امنیتی مناسبی قرار ندارد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: تروریست‌های تکفیری با هدایت و تجهیز رژیم صهیونیستی و امریکا مرتکب جنایت‌های فجیعی در منطقه می‌شوند و از وحدت کشورهای اسلامی جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: هدف استکبار جهانی از به وجود آوردن تروریست‌ها تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است و این حرکت تکفیری‌ها خدمت به آمریکا و صهیونیست‌ها است.

مغیثی اظهار داشت: این رژیم جعلی کشورهای مسلمان را به جان هم انداخته است و با تجهیز تکفیری‌ها سعی در چند تکه کردن کشورهای اسلامی دارد.

وی عنوان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی راه‌حل پایان بحران در منطقه است چون همه شرارت‌های منطقه نشأت‌گرفته از صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار