نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

تشت رسوایی ابرقدرت غربی از پشت بام افتاده است

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه تشت رسوایی ابرقدرت غربی از پشت بام افتاده است، گفت: امروز امریکا سر سوزنی آبرو ندارد و از درون در حال پوسیدن است.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۴۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
تشت رسوایی ابرقدرت غربی از پشت بام افتاده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم «حیدر ابراهیم‌خانی» که به همت گروه مهندسی 43 امام علی (ع) ملایر برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این مجالس برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و رشادت‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: جوانانی چون شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» برای دفاع از اسلام و حرم آل‌الله در شرایطی سخت و خطرناک شهید می‌شوند و ما باید یاد آنها را زنده نگه داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به خان طومان ادامه داد: در این چند روز قبل نیز آمریکایی‌ها خیانت کردند و به بهانه آتش‌بس با تقویت تروریست‌ها، چند هزار تروریسیم را وارد صحنه کردند و همین باعث شد که ما 13 نفر شهید، چندین تن مجروح و اسیر در این منطقه دادیم و این عشق است و دین میخواهد.

وی ابراز داشت: اینکه امروز ما در کشور خود راحت و در آرامش نشسته‌ایم دلیل آن مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها، جانبازی‌ها و گذشت شهیدانی چون ابراهیم‌خانی‌ها و... است.

محمدی با بیان اینکه شهدا در طول تاریخ زنده‌اند و همچون چراغی راه را برای دیگران روشن می‌کنند، تصریح کرد: باید با برگزاری چنین مجالسی یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌داریم و اگر این مجالس نباشد خون شهیدان پایمال می‌شود.

وی با بیان اینکه استاد شهید مطهری می‌فرماید گریه برشهید و تاثر و تألم برای شهید مانند شرکت در حماسه شهید است، گفت: در دنیا بی نظیر است و حتی در فرق اسلامی نیز وجود ندارد که امروز مردم در تشییع جنازه شهدا میلیونی حضور پیدا می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه نباید مردم این مجالس را کم بشمارند چراکه اجر بزرگی نصیب شرکت‌کنندگان در این محافل می‌شود، افزود: یک قطر اشک یک دریا فلسفه دارد، هر گریه‌ای قیمت ندارد.

وی اضافه کرد: ما بعد از 1400 سال وارثان عاشورا و خون شهدا هستیم و بیعت کرده‌ایم تا از فرهنگ عاشورا و اسلام پاسداری کنیم.

محمدی اظهار داشت: امروز چشم امید همه به شما دوخته شده است، زمانی ملت‌های محروم، عقب مانده و مستضعف چشم امیدشان به ابرقدرت‌هایی بود که دنیا را به دو بلوک تقسیم کرده بودند اما با طلوع انقلاب اسلامی در این سرزمین ابرقدرت شرقی متلاشی شد و به تعبیر امام راحل در زباله‌دان تاریخ هم نام و نشانی از آن نیست و ابر قدرت غربی هم که تشت رسوایی‌اش از پشت بام افتاده است.

وی با بیان اینکه امروز امریکا سر سوزنی آبرو ندارد و از درون می پوسد، تصریح کرد: امروز آمار خودکشی و فساد اخلاقی در ارتش امریکا بسیار بالا است، و در حالی که نمی توانند خود را اداره کنند ادعای کدخدایی دنیا را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه ابرقدرت غربی نیز در حال سقوط است، گفت: اسلام امریکایی در مقابل اسراییل ذلیل است اما اسلام ناب محمدی (ص) همواره پیروز است.

وی با بیان اینکه که امروز نگاهمسلمانان دنیا در شرق وغرب به ما دوخته شده است، افزود: امروز تنها امید ملل جهان فقط این درب خانه است و شیعه اگر موقعیت امروز خود را درک نکند و از خود ضعف نشان دهیم و روز به روز این بالندگی، عظمت و روشنگری را پیش نبریم مدیون خون شهدا و نسل آینده خواهیم بود.

محمدی تأکید کرد: مراقب باشید خون شهدا را پایمال نکنید مانند آقایانی که حقوق‌های 78 میلیونی می‌گیرند و استفعا می‌کنند، فردای قیامت باید پاسخگوی شهدا باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار