خلیلیان در گفتگو با «بسیج»:

برخی مدیران، وام های کلانی دریافت می کنند

وزیر اسبق کشاورزی گفت: برخی مدیران وام های بسیار کلانی را دریافت می‎دارند این در حالی است که یک دهم چنین مبلغی برخی کارمندان دریافت کرده اند افراد را به عنوان متخلفان اداری، راهی زندان کرده اند.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۷۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

صادق خلیلیان دکترای اقتصاد کلان و وزیر اسبق کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه مدیرانی 500میلیون وام علاوه بر حقوق نجومی دریافت کرده اند و جوانانی که بانک از پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج سر باز می زند اظهار داشت:  بر اساس قوانین کشور ضوابطی حاکم است  تا مدیران دولتی مستقیم یا غیر مستقیم طبق این ضوابط حقوق دریافت کنند ولی متاسفانه در سطح گسترده بلاخص برای مدیران  موسسات یا شرکت های  مالی دولتی رعایت نمی شود که نمونه این نابرابری را در مورد برخی مدیران بیمه مرکزی  ایران دیدیم و این نابسامانی در بقیه بخش ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیران متخلف، کارمندانی که یک دهم حقوق گرفته اند را زندانی می کنند افزود: برخی مدیران وام های بسیار کلانی را دریافت می‎دارند این در حالی است که  یک دهم چنین مبلغی برخی کارمندان دریافت کرده اند افراد را به عنوان متخلفان اداری، راهی زندان کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: جای تاسف دارد که چنین مدیرانی  در شاکله اقتصادی کشور وجود دارند و جرات پیدا کرده اند و به رویه خلاف خود ادامه می‎دهند این نمونه که برای مردم آشکار گردید برای این است تا دولت بتواند سایر جنبه ها و موضوعات خود را سرپوش بگذارد.

وی در خاتمه افزود: افشاگری حقوق نجومی مدیران باعث گردید تا آبروی دولت بیش از پیش برود و این از دولتی که ادعای راستگویی داشته است بعید به نظر می رسید و ملت شاهدان حقیقی بر بی تدبیری و ناامیدی در دولت هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار