خبرهای داغ:
نماینده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اعزام 2 هزار زائر از همدان برای حضور در مراسم ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی

نماینده سپاه ناحیه همدان در ستاد بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) از اعزام 2 هزار زائر از شهرستان همدان برای حضور در مراسم ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۹۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد قراگوزلو امروز در ستاد بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد نیز از اعزام 2 هزار زائر به مراسم ارتحال امام(ره) خبر داد و اظهار داشت: در راستای حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری 2 هزار زائر از شهرستان همدان برای شرکت در این مراسم اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در اعزام گروه‌های مردمی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) افزود:علاوه بر این اینکه اعزام زائران برای ما کار بسیار سنگین و پر مسئولیتی است، هرساله در روز 14 خرداد نیز دسته عزاداری بسیجیان با حضور در سطح شهر به اقامه عزا پرداخته و همگام با سایر اقشار مردم با حضور در حسینه امام (ره) به رسالت خود عمل می‌کند.

نماینده سپاه ناحیه همدان درباره مراسم 15 خرداد ماه نیز گفت: به دلیل اجرای حجم بالای مراسم در 14 خرداد این روز بزرگ مظلوم واقع شده و در بین اقشار مختلف مردم مهجور مانده است لذا لازم است با برنامه ریزی و اطلاع رسانی مناسب زمینه برای معرفی این روز بزرگ به ویژه به نسل جوان فراهم شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز اظهار داشت: قیام 15 خرداد ماه از مظلومیت بسیاری برخوردار بوده که باید با اجرای برنامه مناسب زمینه آشنایی بیشتر مردم به ویژه جوانان با این حرکت عظیم مردمی مهیا شود.

محمدجواد بیات افزود: این مراسم همانند سال‌های گذشته با اعلام آمادگی حوزه علمیه همدان 15 خرداد ماه در مدرسه علمیه مرحوم آیت الله معصومی از ساعت 10 صبح با سخنرانی آیت‌الله مقتدایی برگزار می‌شود که امیدواریم حضور گسترده مسئولین و مردم زینت‌بخش این مراسم باشد.

محمدرضا کهریزی نماینده سازمان تبیلغات اسلامی نیز با اشاره به اعزام مبلغین به مناطق مختلف استان جهت تبیین اندیشه‌های امام (ره) خاطر نشان کرد:در روزهای 14 و 15 خردادماه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی توسط 25 هیئت، 15 مسجد و 14 شورای فرهنگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات