مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ:

هر پاسدار باید پیشمرگ ولایت باشد

حجت الاسلام گواهی در جلسه آموزشی شایستگی پاسداری کارکنان نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ گفت: هر پاسدار باید پیشمرگ ولایت باشد و او را در محل زندگی خود به عنوان انقلابی بشناسند.
کد خبر: ۸۶۷۹۸۷۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ کارگاه آموزشی شایستگی پاسداری و آزمون جنگ نرم با حضور کارکنان نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در سالن شهید رشادی مجموعه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) برگزار شد
در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ با اشاره به ویژگی های یک پاسدارگفت: هر پاسدار باید پیشمرگ ولایت باشد و او را در محل زندگی خود به عنوان انقلابی بشناسند.
وی افزود: ایمان به خدا ، ایمان به رسول خدا، ایمان به قول و عمل ، ایمان به اهداف انقلاب و انقلابی بودن و روحیه شهادت طلبی مهمترین شاخصه های پاسداری است.
حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: انقلابی بودن یعنی فرد در دین استوار باشد و برای دفاع از ارزش های انقلاب تلاش کند و پیشمرگ و تبعیت پذیر ولایت باشد و او را به عنوان ساده زیست بشناسند.
 در ادامه این مراسم علاوه بر برگزاری آزمون جنگ نرم به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه تهران ؛ کارشناسان شایستگی پاسداری ستاد کل سپاه به دعوت نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه تهران بزرگ به تشریح شناسه ها و سنجه های پاسداری پرداختند. 
ارسال نظرات