خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک:

حفظ خطوط قرمز توسط مسئولین عوامل پایداری انقلاب است

امام جمعه آبیک با اشاره به اینکه مسئولین و مردم باید در راستای حفظ دستاورد خون شهدا آماده باشند، گفت: مبارزه با طاغوت و حفظ خطوط قرمز توسط مسئولین عوامل پایداری انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۵۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر آبیک که در مسجد ولبعصر(عج) برگزار شد با اشاره به اینکه این نظام الهی است و دشمنان بدانند این ملت تا پای جان در برابر هرگونه تهدیدی ایستاده و جواب دندان شکن به متجاوز خواهند داد، گفت:

وی افزود: سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج و لزوم برپایی مراسمات جشن و سرور و تمسک جستن از اهل بیت(ع) تا زمینه ظهور حضرت صاحب‌الزمان را مهیا ساخته و جهان از دست کفر و طاغوت رهایی یابد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سالروز خرمشهر شهر خون و قیام را در سوم خرداد ۱۳۶۱ عملیات غرور آفرین بیت المقدس خدمت دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا و رهبری معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

این مسئول با تأکید بر اینکه در آزاد سازی خرمشهر یک دست پنهان الهی دخیل بود که به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد، اظهار داشت: مبارزه با طاغوت و عبور نکردن از خطوط قرمز التزام عملی به ولایت فقیه و حرکت در مسیر ولایت رمز ماندگاری نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: این سنت الهی است که ایستادگی به‌اضافه نترسیدن از خطرات مقاومت، مساوی است با پیروزی؛ گرامیداشت روز «مقاومت و پایداری؛ دزفول» گرامیداشت یک شهر، آن‏هم در یک مقطع زمانی نیست، بلکه، ارج نهادن به یک ارزش است، پاسداشت یک فرهنگ است.

خطیب نماز جمعه آبیک یادآور شد: فرهنگ استقامت در راه خدا، فرهنگ ایستادگی برای استقلال و خودکفایی از بیگانگان و پایداری بر ارزش‏‌های ‏اصیل اسلامی و انسانی که باید در تمامی صحنه‏‌های زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی آن را جلوی چشم خود قرار دهیم.

امام جمعه آبیک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قاریان قرآن گفت: قرآن کریم عامل وحدت مسلمانان است و قاریان قرآن از صدر اسلام تاکنون همواره مورد احترام امت بوده‏‌اند.

وی با اشاره به وظیقه سنگین قاریان در جامعه کنونی، اضافه کرد: اما این احترام و جایگاه، وظیفه‏‌ای سنگین را بر عهده قاریان قرآن می‏‌گذارد؛ قاریان قرآن باید حامل پیام قرآن باشند.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: اگر گردهم‏ایی سالانه اقشار قرآنی جهان اسلام بدون توجه به پیام استکبار‏ستیزی و ظلم‏‌ستیزی قرآن باشد و حاملان ظواهر کلام وحی کنار هم جمع شوند ولی از توطئه‏‌هایی که علیه قرآن می‏‌شود و تلاش‏‌هایی که برای صدمه به امت قرآنی صورت می‏‌گیرد سخنی گفته نشود، حقیقتاً حق چنین جلسه‏‌ای ادا نشده است.

خطیب نماز جمعه آببک خاطرنشان کرد: این‏که رهبر معظم انقلاب، آمریکا را طاغوت اعظم و شیطان بزرگ معرفی می‏‌کنند و بر دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و با اسلام به‏‌صورت کلی تأکید می‏‌کند، هم اثر خارجی و هم اثر داخلی دارد.

وی در همین رابطه اذعان داشت: در خارج از ایران اسلامی همه مسلمانان باید بفهمند و بدانند که ایران اسلامی دست از مبارزه با آمریکا و جنایت‌کاران بین‏‌المللی برنداشته است و در راه اسلام تا آخر ایستاده است و در داخل نیز همه مسئولان باید متوجه باشند که شرایط نسبت به گذشته تغییر نکرده است و آمریکا هنوز دشمن درجه‌ یک اسلام و ایران و جنایت‌کاری بین‏‌المللی است که خون ملت‏‌ها از چنگال او می‏‌چکد.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان تأکید کرد: همه باید بدانند که ملت ایران حاضر به پذیرش ذلت نیست و هرگز تهدیدهای دشمن باعث ترس ملت نشده است. بنابراین مسئولان کشور در همه رده‏‌ها خصوصاً مسئولان اجرایی کشور توجه داشته باشند که عزت و شجاعت ملت باید پشتوانه آن‌ها در دفاع از اسلام و مقابله با دشمنان اسلام و ایران باشد.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها