فرمانده سپاه ناحیه امام صادق‌(ع) آبیک خبر داد

تجدیدمیثاق 1200 آبیکی با معمار کبیر انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق‌(ع) آبیک از تجدیدمیثاق یک‌هزار و 200 نفر از مردم این شهرستان با معمار کبیر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۱۲۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق‌(ع) آبیک گفت: برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی‌، گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و قیام 15 خرداد، 15 کمیته در شهرستان آبیک باید شکل گیرد.

وی افزود: اعزام، اجرای مراسم، حمل و نقل، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، بهداشت و درمان و فضاسازی تبلیغاتی از کمیته‌های برنامه‌های ارتحال، سوم و 15 خرداد است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق‌(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: از دیگر کمیته‌ها می‌توان به کمیته فرهنگی و هنری، روستایی، بانوان، ایثارگران، امنیتی، دانشجویی و نظارت و ارزیابی اشاره کرد.

برین خاطرنشان کرد: زائران پیاده مرقد امام خمینی‌(ره) از استان‌های شمالی و غربی مورد استقبال مردم و مسئولان شهرستان آبیک قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی، گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و قیام 15 خرداد باید درخور نظام جمهوری اسلامی پیش‌بینی و اجرا شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق‌(ع) شهرستان آبیک اضافه کرد: از مسؤولان این شهرستان درخواست می‌شود برنامه‌های پیشنهادی برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی، گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و قیام 15 خرداد را تا 30 اردیبهشت‌ماه مشخص کنند و پس از جمع‌بندی به دبیرخانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرده و در زمان خود اجرا کنند.

برین ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال با کمک مردم و مسؤولان در اجرای 12 مناسبت در قالب تعظیم شعائر انقلاب نقش ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال برگزاری 12 مناسبت با جدیت و توجه خاص در بخش‌های مرکزی و بشاریات شهرستان آبیک به اجرا در می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق‌(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: امام خمینی‌(ره) با رهبری پیامبرگونه خود در راستای احیای مجدد اسلام، حذف استبداد و شکست جریان طاغوت نقش بسزایی ایفا کردند.

برین اظهار کرد: سوم خرداد تبلور ایثارگری و نقش‌آفرینی جبهه مقاومت و حق در برابر باطل و پیروزی خون بر شمشیر است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق‌(ع) شهرستان آبیک افزود: خرمشهر ماه‌ها در اختیار دشمن بعثی بود و با حرکت هماهنگ، منسجم و ایثارگرانه رزمندگان اسلام به پیروزی رسید.

برین ادامه داد: با مشارکت نوجوانان 13 ساله تا افراد کهنسال، خاک خرمشهر از دشمن باز پس گرفته شد و از تصرف درآمد.

فرمانده ناحیه امام صادق‌(ع) شهرستان آبیک برگزاری همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ضروری دانست و تصریح کرد: با حمایت مسؤولان این شهرستان، همایش شایسته‌ای در شأن رزمندگان و ایثارگران شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

برین ادامه داد: با توجه به عزم دشمنان برای ضربه زدن به نظام و جوانان، با شناساندن رزمندگان و تبیین اهداف آنان می‌توان اهداف و خواسته‌های دروغین دشمنان را خنثی کرد.

این مسئول از اعزام یک‌هزار و 200 نفر از مردم شهرستان آبیک به مرقد امام خمینی‌(ره) خبر داد و گفت: زائران با حضور در مرقد امام راحل با آرمان‌ها و اهداف معمار کبیر انقلاب و نظام اسلامی تجدیدمیثاق می‌کنند.

6001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها