خبرهای داغ:
پیش از ظهر امروز برگزار شد؛

برگزاری یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ شهادت است

سرهنگ مجید علی بیک گفت: همگان باید برای پاسداشت شهدا و تبیین ارزش‌های اسلامی گام‌های موثر برداریم.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۳۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج ازآزادشهرسرهنگ مجید علی بیک ازیادگاران 8سال دفاع مقدس در مراسم یادواره 2سردار و52شهیدوالامقام پایگاه ولی عصر(عج) آزادشهر وشهدای مدافع حرم، گفت: رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) ومنویات جانشین برحقش حضرت امام خامنه ای بود که روح استکبار ستیزی و خودباوری را در کالبد مردان و زنان این سرزمین بارور کرد.
وی با اشاره به اینکه روحیه استقامت خانواده‌های معظم شهداء، پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران را استوار کرده است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهداست و می‌تواند از نظر فرهنگی نیز روی جوانان تأثیر مهمی داشته باشد.
سرهنگ علی بیک با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند شهدا در پویایی و بالندگی نظام اسلامی افزود: همگان باید برای پاسداشت شهدا و تبیین ارزش‌های اسلامی گام‌های موثری بردارند. وی خاطرنشان کرد: سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی و توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
 سرهنگ مجیدعلی بیک با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید منتقل کنیم، برگزاری یادواره شهداست، تاکید کرد: برگزاری این گونه گنگره‌ها و یادواره‌ها بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاوردهای شهداست.
 وی در پایان گفت: در این یادواره‌ها یادآور می‌شویم چه مسئولیت‌ها و وظایفی داریم تا انجام دهیم و در مسیر شهدا قرار بگیریم، مسیری که مشخص شده و باید بتوانیم انقلاب اسلامی را با یاد و خاطره شهدا به سمت جلو هدایت کنیم و آرمان‌‌های شهدا را محقق کنیم.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها