خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعزام یک هزار نفر از نهاوند به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال یک هزار نفر از بسیجیان شهرستان در قالب 25 دستگاه اتوبوس با حضور مسئولین ادارات شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۵۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در نهاوند با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار داشت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) برنامه‌هایی در دستور کار داریم که از آن جمله فضاسازی متناسب با این ایام است.

وی افزود : ارسال پیامک تسلیت و برگزاری مراسمات عزاداری در سطح شهرستان و حوزه‌ها و پایگاه‌ها مقاومت در روز ارتحال حضرت امام(ره) از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال یک هزار نفر از بسیجیان شهرستان در قالب 25 دستگاه اتوبوس با حضور مسئولین ادارات شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در هر کاروان از روحانیون، مداحان و افراد پیشکسوت برای ارائه خاطراتی از حضرت امام خمینی(ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب استفاده می‌شود، همچنین بسته های فرهنگی ویژه ارتحال حضرت امام(ره) تدارک دیده شده که در بین زائرین توزیع می‌شود.

کریمی گفت: از روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه ثبت‌نام‌ها و شرایط اعزام به تمام حوزه‌ها و پایگاه‌ها اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در نزدیک‌ترین حوزه و پایگاه مقاومت محل خود برای اعزام ثبت‌نام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: ساعت 19 عصر 13 خرداد ماه اتوبوس‌های حامل زائرین به سمت مرقد مطهر حرکت می‌کنند و بعد از اتمام مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و صرف ناهار به شهرستان محل اعزام بر می‌شوند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه زائرین بیشتر از قشر جوانان و نوجوانان هستند که متولدین دهه دوم و سوم انقلاب هستند هدف اصلی آشنایی این نسل با سیره و منش بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تلاش‌های ارزشمند قبل و بعد از انقلاب حضرت امام (ره) است.

کریمی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در این سفر سراسر معنوی نشان از همبستگی و همدلی مسئولین داشته و باعث یأس و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار