خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه اقتصاد یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هر کسی در هر جایگاهی که هست باید گره‌ای از مشکلات این کشور باز کرده و با تولید و تکیه بر توان داخلی مشتی محکم بر دهان زورگویان و مستکبران بزند.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۶۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلامرضا رجبی امروز در جلسه شورای اصناف شهرستان بهار که با حضور اعضای اصناف و تولیدکنندگان برگزار شد، اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقدام وعمل: نامگذاری شده باید بیش از پیش در زمینه تولید و ایجاد شغل و رفع بیکاری تلاش کنیم.

وی افزود: باید ثابت کنیم که ما می توانیم و اقدام و عمل فقط در حد شعار نباشد و با اتحاد و وحدت به شعارامسال جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و ایادی آنان در منطقه می‌خواهند به هر طریق ممکن به ما ضربه بزنند و اقتصاد یکی از حربه‌های آنان است.

وی ادامه داد: ما باید تولیدات با کیفیت خود را بالا ببریم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا دشمن را در دستیابی به هدفش ناکام بگذاریم.

رجبی تصریح کرد: هر کسی در هر جایگاهی که هست باید بتواند گره‌ای از مشکلات این کشور انقلابی باز کند و با اشتغالزایی و تولید و با تکیه بر توان داخلی مشتی محکم بر دهان زورگویان و مستکبران بزند.

وی خاطرنشان کرد: ما کشور ی هستیم که تمام ظرفیت‌ها را داریم و اگر کوشش کنیم تمام مشکلات حل خواهد شد.

در پایان این جلسه از اصناف موفق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات