خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: پیام حضور مردم در سالگرد امام خمینی(ره) نشان‌دهنده این است که مردم همچنان پای انقلاب و اعتقاداتشان هستند و اجازه تعرض و دخالت به هیچ کشوری را نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۳۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: به همین مناسبت برنامه‌هایی به همت سپاه ناحیه همدان در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: فضاسازی، اعزام زائرین به حرم مطهر امام(ره)، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برپایی ایستگاه‌های صلواتیۀ برگزاری مسابقه وصیت‌نامه امام(ره) و دسته‌های عزاداری در سطح شهرستاناز جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یادآور شد: یک هزار و 300 نفر زائر در قالب 140 اتوبوس به حرم مطهر امام (ره) اعزام می شود.

وی ابراز داشت: برگزاری ختم صلوات در اتوبوس‌ها، توزیع بروشور، مداحی و مسابقه وصیت امام(ره) نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی در سفر معنوی است.

برزگر عنوان کرد: جهت ثبت‌نام علاقه‌مندان می‌توانند تا 11 خرداد ماه سال جاری به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سراسر شهرستان مراجعه کنند.

* انقلاب اسلامی ایران سمبل مبارزه با استعمار

وی در خصوص زمان حرکت کاروان‌ها تصریح کرد: تاریخ حرکت ساعت 23 روز پنجشنبه 13 خرداد ماه و و بازگشت نیز 14 خرداد ساعت 15 از تهران است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: هدف از اعزام آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با معمار کبیرانقلاب است.

وی با اشاره به علاقه مردم برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) عنوان کرد: این امر نشان دهنده این است که مردم بعد از گذشت 37 سال از انقلاب همچنان ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدا هستند.

برزگر با اشاره به حضور پرشور مردم در این مراسم تأکید کرد: مردمی که با تمام مشکلات پای ایمان و اعتقاداتشان به انقلاب و امام (ره) مانده‌اند را باید ستود و در راستای رفع مشکلاتشان تمام تلاش‌ها از طرف مسولین صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم برای دیگر کشورها نیز این است که مردم همچنان پای انقلاب و اعتقاداتشان هستند و اجازه تعرض و دخالت به هیچ کشوری را نمی‌دهند و برای دوستان انقلاب در خارج نیز این نوید را دارد که انقلاب اسلامی همچنان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان سمبل مبارزه با استعمار و ابر قدرت‌ها در دنیا شناخته شده است و امید را در دل آزادی خواهان و ملت های مظلوم زنده نگه می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات