خبرهای داغ:
نماینده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

نماز بهترین معروف و وسیله بازدارنده از ناهنجاری‌های جامعه است

نماینده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اقدامات اجرایی در راستای اشاعه فرهنگ اقامه نماز گفت: بهترین معروف و بهترین وسیله بازدارنده از ناهنجاری‌های جامعه نماز است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۴۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محرمعلی حبیبی امروز در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان کبودراهنگ در خصوص دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان که به سپاه واگذار شده است، اظهار داشت: بهترین معروف و بهترین وسیله بازدارنده از ناهنجاری‌های جامعه نماز است.

وی ابراز داشت: سپاه و بسیج بیشترین اهتمام خود را برای ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف مردم قرار داده است.

نماینده سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: برگزاری نماز در پارک‌ها و برنامه بومی محلی نماز جماعت در 80 روستای فاقد روحانی و استفاده از ظرفیت روحانیون در برگزاری سیار نماز جماعت و نیز افراد متدین در روستاها و محلات از جمله اقدامات انجام شده در راستای اشاعه فرهنگ نماز است.

مدیر روابط عمومی علیصدر نیز افزود: باید از ظرفیت غارعلیصدر برای ترویج فرهنگ نماز در بین گردشگران داخلی و خارجی استفاده کنیم چرا که سالیانه تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از این منطقه بازدید می کنند و این بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ نماز است.

مسعود ملکی با تاکید بر اینکه در روستای علیصدر یک روحانی مستقل وجود دارد، افزود: تقاضا داریم که برای مجتمع علیصدر یک روحانی مستقل و در صورت امکان مسلط به زبان های عربی و انگلیسی اسکان داده شود تا بتواند جوابگوی پرسش‌های گردشگران خارجی نیز باشد.

وی اظهار کرد: باید یک روحانی مسلط و توانمند توسط اداره تبلیغات معرفی و توسط آن اداره نیز اسکان داده شود ما نیز در تأمین هزینه های روحانی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار