خبرهای داغ:
امام جمعه استان فارس گفت: قدرت دینی یعنی اینکه از مظلوم در مقابل ظالم دفاع کنید و بی تفاوت نباشید و ظالم نیز به دلیل این قدرت شما به مظلوم زور نگوید و زمانی که چنین قدرتی باشد مظلوم احساس امنیت می کند.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۸۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله حائری شیرازی شامگاه سه‌شنبه در جمع بیش از یک هزار نفر از بسیجیان، فرهنگیان و مبلغین شهرستان ملایر اظهار داشت: دین نباشد دنیا و آخرت جهنم می شود و اگر دین باشد آخرت و دنیا بهشت می‌شود.

وی با اشاره به حق وتو کشورها افزود: پنج کشور آمریکا، روسیه، فرانسه، انگلستان و چین در سازمان ملل حق وتو دارند چراکه در زمان تاسیس سازمان این کشورها قدرت هسته‌ای بودند.

امام جمعه استان فارس گفت: از طرفی نیز روسیه و چین برای بازدارندگی سلاح تولید می کنند، باید دید امنیتی که با این کار به دست آورده‌اند تعادل وحشت که اگر این باشد جهنم است و اگر امنیت است بهشت است.

وی ادامه داد: دین می‌گوید اول خودت را بازدار بعد دیگری را بازدار چراکه اعتقاد به خدا، قیامت، بهشت و جهنم باعث می‌شود تا از حق خود تجاوز نکنیم.

حائری شیرازی اظهار داشت: وقتی بزرگترین قدرت را پیدا کنید با وجود دین به دیگران تجاوز و تهدید نمی‌کنید و زمانی که بدانند شما هم به کسی تجاوز نمی کنید دیگر به دنبال سلاح نمی‌روند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت دینی یعنی اینکه از مظلوم در مقابل ظالم دفاع کنید و بی تفاوت نباشید و ظالم نیز به دلیل این قدرت شما به مظلوم زور نگوید و زمانی که چنین قدرتی باشد مظلوم احساس امنیت می کند و این بهشت می‌شود.

امام جمعه استان فارس با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: امام حسین(ع) با خداوند معامله کرد و عالم فانی را فروخت و اساس عزت و براندازی ظلم را در عالم پایه‌گذاری کرد.

وی ادامه داد: اگر ارشاد به دست ایثارگری بیفتد که بهترین خدمت‌ها را به اسلام می‌کند اما اگر به دست بی‌سوادی مانند وهابیت بیفتد از آن داعش می‌سازد.

حائری شیرازی با بیان اینکه داعش اسلام‌هراسی را در دنیا ترویج می‌کند، گفت: این عملکرد داعش خبیث است در حالی که اسلام دین محبت و برادری است و همین داعشیان از علائم ظهور هستند.

وی با بیان اینکه داعشیان بغض به اهل بیت در وجودشان هست، گفت: قرآن کریم می فرماید یهود سنگ محک است یهود هر چه بیشتر با گروهی دشمن باشد آن گروه مومن هستند و هر گروه که یهود بیشتر با آن دوست باشد او بی ایمان است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات