خبرهای داغ:
با حضور مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان :

آیین تجلیل از پیشکسوتان وهیات های ورزشی/تصاویر

مراسم تجلیل از پیشکسوتان وهیات های ورزشی بندرترکمن با حضورمدیر کل اداره ورزش وجوانان استان وهیات همراه در فرمانداری شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۷۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان مراسم تجلیل از پیشکسوتان وهیات های ورزشی بندرترکمن با حضورمدیر کل اداره ورزش وجوانان استان وهیات همراه در فرمانداری شهرستان برگزارشد.

در این مراسم مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در دیدار صمیمی با ورزشکاران وهیات های ورزشی در بندرترکمن اظهارداشت:کار هیاتهای ورزشی کاری دلی است لذا فلسفه وجود هیات ها به خاطر ناتوانی دولتها در اداره امورات ورزشی است چرا که ورزش ازابتدا به خوبی دیده نشده است.

وی با اشاره به ظرفیتهای موجود ورزشی افزود:خانواده ها با هزاران امید فرزندان خود را به دست ما می سپارند لذا باید تلاش مضاعف در جذب بچه ها به ورزش ایجاد کنیم باتوجه به اینکه آسیبهای اجتماعی درکمین فرزندان ماست با توسعه ورزش باید این خطررا کمتر کرد چراکه سلامت جامعه در ارتباط با ورزش است.

طیبی تصریح کرد:مشکلات در همه جا وجود داردچرا که ورزش نیز هیچگاه مبری از مشکلات نیست وبه حق به ورزش توجه کامل نشده است.

وی با اشاره اینکه نگاه تخصصی در شهرستان باید به سوی درآمدهای پایدارآن صرف شود اذعان داشت:امسال یک پنجم اعتبارات عمرانی استان با وجود مشکلات مالی موجود   برای تکمیل استخر بندرترکمن در نظر گرفته شده است لذا این ظرفیت درامدی پایدار برای شهرستان است که با افتتاح آن وجوهات آن به ورزش شهرستان تزریق می شود وکمک بزرگی به هیات های ورزشی است لذا بایدبه صورت ریشه ای وپایدارمشکلات را حل کرد.

متولی ورزش استان گلستان ابراز داشت:همه مشکلات زیرساختی نیست ومی توان با برنامه ریزی مناسب مشکلات را ساماندهی کرد.

انتهای پیام/

وی با اشاره اینکه سال بسیار بدمالی را پشت سر گذاشتیم بیان کرد:سال گذشته فقط 20درصداعتبارات ما تخصیص پیدا کرد وسال بد مالی داشتیم.

طیبی با تبریک مقام دوم استانی بندرترکمن در رقابتهای المپیاد ورزشی گفت:نباید از تلاش وحرکت باز ایستاد وبه این مقام غره شدبایدبه رشته های ورزشی مستعد شهرستان توجه ویژه شودلذا هدف ما در شهرها این است که به رشته هایی که شرایط ویژه تری دارند تجهیزات لازم تزریق شود.

وی با اشاره اینکه اتفاقات خوبی در حوزه درآمدی استان اتفاق افتاده یاداورشد:اتفاقات خوبی در حوزه درامدی استان افتاده  ودرامدها در حال رسیدن به 6برابراست که هرچند کم است اما اتفاق خوبی است.

انتهای پیام/



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار