خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

منحرف کردن و به حاشیه کشاندن جامعه دانشگاهی از اهداف نقشه های شوم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با تاکید بر نقشه های شوم دشمنان برای جامعه دانشگاهی کشور عنوان کرد: دشمنان همواره درصدد منحرف کردن اساتید و دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه از اهداف اصلی و کشاندن آنها به مسائل حاشیه ای و بیهوده هستند.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۳۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی مصائبی نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید خواهر و برادر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان که در دانشکده علوم انسانی این دانشگاه و با حضور حجت الاسلام حیدری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، کارمندان و دانشجویان برگزار شد اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از تشکیل بسیج دانشجویی و بسج طلاب اهداف متعالی و والایی را دنبال می کرد که توجه به ارتقاء جایگاه علمی یکی از مهمترین خواسته های ایشان در این مسیر است.
وی ادامه داد: شهید بهشتی در تعبیری شگرف دانشجو را موذن جامعه دانست و گفت اگر دانشجو خواب بماند نماز امت قضا خواهد شد که این نشانه ای بر اهمیت جایگاه دانشجویان در جامعه است.   
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با تاکید بر نقشه های شوم دشمنان برای جامعه دانشگاهی کشور بر لزوم هشیاری آنها تاکید و عنوان کرد: دشمنان همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درصدد منحرف کردن اساتید و دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه هستند.
 وی افزود: آنها می خواهند تا جامعه دانشگاهی از اهداف اصلی دور شده و به مسائل حاشیه ای و بیهوده کشیده شوند.
حجت الاسلام مصائبی با تاکید بر اینکه قدرت ما از خداوند است گفت: اگر به دنبال دستیابی بر قدرتی به غیر از قدرت ذات الهی باشیم بی شک زمین خواهیم خورد اما اگر قدرت خود را از خداوند دریافت کنیم حمایت حضرت حق پشتیبان و یاری گر ما خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان با توصیه به اینکه باید دانشجویان و تشکل های مختلف سیاسی از حزب بازی و سیاسی کاری حذر کنند تاکید کرد: بسیج دانشجویی تفاوت عمده ای با دیگر تشکل ها دارد چرا که این تشکل در مسیر انقلاب قرار دارد و اهداف متعالی آن را دنبال می کند لذا توصیه ما به همه تشکل ها و دانشجویان حضور در مسیر انقلاب و حرکت بر مبنای ارتقاء جایگاه نظام اسلامی است.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از مسئولان سابق حکم مسئولیت مسئولان جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان اعطاء شد.
لازم به ذکر است صدیقه باجلان و جواد آقاجانی مسئولان سابق بسیج دانشجویی تودیع و مریم حمیدی و احسان عبدی به عنوان مسئولان جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شدند.




1001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها