خبرهای داغ:
آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حسین خادم پر ناحیه همدان با حضورفرمانده سپاه ناحیه همدان و جمعی از پاسداران و بسیجیان شهرستان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۹۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده سپاه ناحیه همدان امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان اظهار داشت: حوزه مقاومت بسیج شهید خادم‌پر از حوزه‌های مهم و استراتژیک شهرستان همدان است.

سرهنگ حسن برزگر با اشاره به توجه ویژه سپاه ناحیه همدان نسبت به این حوزه افزود: حوزه مقاومت شهید خادم پر توانست در نظارت ستادی سال گذشته رتبه اول ناحیه همدان را کسب کند.

وی بیان کرد: اکثر معاونت‌های شورای فرماندهی حوزه مقاومت شهید خادم پر از بهترین‌ها بوده و تمام کارها با اخلاص و برای خداوند انجام شده است.

* شناسایی آسیب‌های موجود در حوزه‌های استحفاظی

فرمانده سابق حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته بیان داشت: در این مدت آسیب‌های موجود در حوزه‌های استحفاظی شناسایی شده است.

هوشنگ صمدی‌مطلوب با اشاره به سرکشی‌های انجام شده از پایگاه‌های تابعه افزود: این امر به صورت مستمر در دستور کار قرار داشته و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه نگاه جزیره‌ای به حوزه نداشته‌ایم، ادامه داد: هر بخش از مجموعه سپاه و بسیج نیاز به کمکی داشته‌اند در برطرف کردن آن نیاز کوشیده‌ایم.

فرمانده سابق حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان عنوان کرد: فرماندهان پایگاه‌ها باید در تمام عرصه‌ها از جمله تربیتی، معرفتی، بصیرتی و... برای نیروهای خود برنامه داشته و کار کنند.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید خادم پر همدان نیز در ادامه با اشاره به اینکه مراسم تودیع و معارفه به معنای آن است که سنگرها عوض شده و هدف یکی است، تصریح کرد: حوزه مقاومت بسیج شهید خادم پر دارای ظرفیت بسیاری است که از آن جمله می‌توان به داشتن جوانان و مدارس مهمی که در این حوزه استحفاظی فعالیت می‌کنند اشاره کرد.

مهدی سیفیان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد نا روانسازی امور بسیجیان را فراهم کنیم و در این راستا از دوستان انتظار همکاری و یاری داریم.

در این مراسم از زحمات هوشنگ صمدی‌مطلوب تقدیر و مهدی سیفیان به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید خادم پر همدان معرفی شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات