خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار گفت: همه ما وظیفه داریم اندیشه های امام(ره) را به نسل جوان و جهانیان به درستی معرفی کنیم و اجازه ندهیم راه و اندیشه امام خمینی(ره) تحریف شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۳۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
سرهنگ علی‌اشرف اردلان در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: روحیه مبارزه و جهاد در راه خدا ریشه در بینش اعتقادی امام خمینی (ره) داشت که در تمام شرایط در طول دوران زندگی آن حضرت جاری و ساری بود.

وی افزود: در اندیشه امام(ره) حوزه‌ علمیه انقلابی نقش مهمی در بیداری و بصیرت مردم دارد بنابراین برای داشتن جامعه انقلابی باید طلبه و روحانیونی انقلابی تربیت کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار با اشاره به تأثیر شگفت‌انگیز کلام امام خمینی(ره) ابراز داشت: امروز نیز جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری با همان اندیشه و آرمان راهنمای امت اسلامی به وحدت و استکبارستیزی هستند.

وی یادآور شد: با وجود اینکه 27 سال از رحلت این معجزه قرن و حامی محرومان و مستضعفان می گذرد هنوز هم شاهد حضور پرشور دل‌های عاشق در مراسم سالگرد ارتحال ایشان هستیم.

اردلان با بیان اینکه امام خمینی(ره) حکومت اسلامی و روش انبیاء و امامان(ع) را احیا کرد، اظهار داشت: امروز چشم ملت‌های آزاده جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم اندیشه های امام(ره) را نه تنها در جامعه خود و نسل جوان نشر دهیم بلکه آن را به درستی به جهانیان معرفی کنیم و اجازه ندهیم راه و اندیشه امام خمینی(ره) تحریف شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات